Beantwoorden
WouterVT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Scannen van HP officejet PRO 8730 naar e-mail

Hallo,

 

Het lukt me niet meer om vanop mijn HP officejet PRO 8730 te cannen naar email.

Ik heb het met 3 verschillende mail accounts gebruikt: O365 (exchange), Gmail en telenet.

Voorheen heeft het steeds gewerkt (met O365 account) . SMTP in Excgange gebruiker staat op actief.  Hieronder settings & foutmelding voor mijn telenet account. Kan iemand me hiermee helpen?

WouterVT_0-1645366757978.png

 

WouterVT_1-1645366870557.png

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Scan to email officejet

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Scannen van HP officejet PRO 8730 naar e-mail

@WouterVT 

 

Ik ben zo vrij geweest om in uw tweede afbeelding uw echte username te maskeren.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Scannen van HP officejet PRO 8730 naar e-mail

Dat ziet er toch goed uit die settings. Toch zeker op apply geklikt? En eventueel printer eens afgezet en terug aangezet? En dat oude account of oude settings verwijderd?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Scannen van HP officejet PRO 8730 naar e-mail

@WouterVT 

Kan je ook niet scannen of emailen rechtstreeks van de printer zelf ? Hiermee bedoel ik het volgende , heb zelf ook een HP printer en ik heb daar een display op zitten. Als ik dan via die display naar een pc scan of een email is er niet echt een probleem. Zie nu dat je gebruik maakt van de web interface om op die manier te scannen of via de app van HP zelf. 

 

Je kan ook eventueel je bestande scannen naar je pc en ze dan vervolgens toe te voegen als bijlage voor een email. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes