Beantwoorden
BryanTheoAxe
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Sinds 22/03/2024 geen emails meer buiten webmail

Goedemiddag allen,

Sinds gisterenavond heb ik het vreemde probleem opgelopen dat alle telenet mailboxen die toegevoegd zijn aan zowel Outlook, Gmail of Bluemail, zowel op mobiele toestellen als op PC stopten met werken na het inloggen in via de webmail.

Met andere woorden: voor het inloggen in webmail werkte alles perfect, na het inloggen vragen applicaties zowel mobiel als op PC mij om opnieuw in te loggen, maar zelfs met het correcte wachtwoord zonder succes.

Ik heb deze issue meermaals succesvol gerepliceerd door te testen of ik kan inloggen voor het gebruik van webmail, na het gebruik treedt bij elke account dezelfde issue op.

Heeft iemand hier ervaring mee/is er een service die momenteel verstoord is bij Telenet? 😊

3 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Als je het probleem gerepliceerd hebt, wil dat dan zeggen dat het op een bepaald moment plots terug werkt?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Waarom wil je vanaf 1 toestel dezelfde mails lezen op verschillende manieren lezen?

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

@Janneke_Dust  schreef:

Waarom wil je vanaf 1 toestel dezelfde mails lezen op verschillende manieren lezen?

Ik heb dat (ongeveer) ook zo. Mijn Telenet mail komt via webmail op mijn foon, maar eenmaal thuis op de PC wordt die ook opgehaald via Thunderbird. Eenmaal binnengehaald via Thunderbird (POP3) issie wel weg uit de webmail.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.