24748
netweters
|
152284
antwoorden
|
20688
vragen
|
Goedemiddag allen,
Sinds gisterenavond heb ik het vreemde probleem opgelopen dat alle telenet mailboxen die toegevoegd zijn aan zowel Outlook, Gmail of Bluemail, zowel op mobiele toestellen als op PC stopten met werken na het inloggen in via de webmail.
Met andere woorden: voor het inloggen in webmail werkte alles perfect, na het inloggen vragen applicaties zowel mobiel als op PC mij om opnieuw in te loggen, maar zelfs met het correcte wachtwoord zonder succes.
Ik heb deze issue meermaals succesvol gerepliceerd door te testen of ik kan inloggen voor het gebruik van webmail, na het gebruik treedt bij elke account dezelfde issue op.
Heeft iemand hier ervaring mee/is er een service die momenteel verstoord is bij Telenet? 😊
@Janneke_Dust schreef:Waarom wil je vanaf 1 toestel dezelfde mails lezen op verschillende manieren lezen?
Ik heb dat (ongeveer) ook zo. Mijn Telenet mail komt via webmail op mijn foon, maar eenmaal thuis op de PC wordt die ook opgehaald via Thunderbird. Eenmaal binnengehaald via Thunderbird (POP3) issie wel weg uit de webmail.