Beantwoorden
Goenthah
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Sommige emails worden niet weergegeven

Als ik op mijn tablet of gsm mails binnen krijg, zie ik het onderwerp en als ik dan vervolgens de mail wil zien, komt die niet door. Dit is al enkele weken zo zonder dat ik instellingen, virusscanner  of firewall ofzo heb aangepast. Dit niet voor alle mails. Meestal zijn het mails met een foto in de tekst. Heeft telenet misschien langs hun kant iets veranderd. 

0 Likes
7 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Sommige emails worden niet weergegeven

Volgens mij toch (deels) te wijten aan de afzender. Ik heb hetzelfde aan de hand met mails van iBood die via mijn smartphone binnenkomen. Soms is de mail gewoon te zien, andere keren zie ik de HTML code en regelmatig zie ik gewoon niets. Vroeger geen enkel probleem en als ik diezelfde mails op mijn PC binnenhaal via Mozilla Thunderbird, dan zijn ze gewoon zichtbaar.

 

Wat je mogelijk kan proberen (en wat ik zelf nog niet gedaan heb) is om een andere app te proberen om je mail binnen te halen. Standaard gebeurt dat op Android via de Gmail app. Alternatieve zijn K-9 Mail, Blue Mail, ...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Sommige emails worden niet weergegeven


@sb@  schreef:

 

... knip ....

Wat je mogelijk kan proberen (en wat ik zelf nog niet gedaan heb) is om een andere app te proberen om je mail binnen te halen. Standaard gebeurt dat op Android via de Gmail app. Alternatieve zijn K-9 Mail, Blue Mail, ...


Op mijn foon, een Galaxy A3, is dat een app van Samsung zelf. Gmail staat er ook wel op, maar Samsung heeft dus een eigen mail app.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Sommige emails worden niet weergegeven

Ik heb zelf ook een Samsung gehad; ik was in de waan dat zij gewoon Gmail gebruiken, maar het kind zo niet noemen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Goenthah
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Sommige emails worden niet weergegeven

De mail app die ik gebruik van samsung heeft echter nooit moeilijk gedaan, dus mag ik toch veronderstellen dat het daar niet aan ligt.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Sommige emails worden niet weergegeven

Er zijn regelmatig updates voor apps, dus de kans bestaat dat er een bug in de meest recente update zit. Door even een andere mail app te gebruiken zou je de Samsung app kunnen uitsluiten als oorzaak

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Goenthah
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Sommige emails worden niet weergegeven

K9 haalt ze inderdaad zonder probleem binnen. Moet wel nog op afbeeldingen laten zien klikken.

Bedankt voor de tips.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Sommige emails worden niet weergegeven

Dat van die afbeeldingen is wellicht een standaard instelling van K-9.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes