24748
netweters
|
152261
antwoorden
|
20686
vragen
|
Sinds enkele weken krijg ik ondanks de spamfilter toch spam binnen. Zijn mails van verschillende afzenders maar hebben telkens dezelfde domeinnaam. @wording.magicaldaily.com
ik heb hierna al eens gegoogled maar niks gevonden. De mails hebben ook een vreemde opmaak, lijkt op een tekstdocument. Er staat ook geen link voor af te meldenaar wel een link van voiceseller.com en dan kom je op de pagina van de afzender uit. Ook hier werkt de link om af te melden niet. Weet iemand hoe ik deze mails kan doen stoppen? Alvast bedankt!
groeten bill
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inderdaad, enkele weken geen spam meer, en dan spam van de ALDI Lidl en Colruyt. En je moet goed kijken als er juist geen mail tussen zit die geen spam is. Knap vervelend.
Laatste maand loopt alles weer zoals het altijd was , daarom heb ik maar gezwegen maar wil nu toch is effe mijn verhaal doen.
Die spamaffaire is nu zeker al een half jaar bezig , heb telenet daarover aangesproken ...er kan al is iets misgaan en dan is het effe uitzweten (denk ik dan) maar het werd er alleen maar erger op .
Leek wel de wet van Murphy, alles wat maar kon misgaan in webmail ging dan ook mis .
Heb mijn eigen mailclient en heb in al die jaren geen spam binnengekregen , bleek in webmail (spamfolder) te blijven wat ik geweldig vond.
Van dag 1 heb ik mijn vaste alias : nu wat is er op die maanden gebeurt , 2 heeel belangrijke mails niet toegekregen , vervolgens zijn een pak mails van mij zo maar op straat gegooid met het originele telenet adres dat alleen de provider en ik ken..dat was dus wel de klap op de vuurpijl !Kan jullie verzekeren dat het koud zweet uitbreekt dan. Heb vervolgens heel webmail opgekuist en opnieuw spamregels gemaakt, uiteindelijk is het beginnen beteren en de laatste maand was ik gerust tot er gisteren een spam in mijn mailclient binnenkwam en wat zie ik : weer een belangrijke mail van 13 juli zit in de spamfolder alsook een mail van Telenet zelf ! gaat heel die historie weer terug opnieuw beginnen ? Ik hoop van niet . Spam zal nooit verdwijnen, dat weet ik ook wel maar ik hoop dat hij in de spamfolder van webmail blijft zoals het al die jaren was , alles naar behoren blijft werken en de juiste mails op de juiste plaats terechtkomen
Vriendelijke groeten
Hier is het ook weer volle bak bezig .
no-replay-8uL@goodnewstoknow.com
no-replayqMe@sendtosky.com
no-replay-tey@shoppingtask.com
bep@564Fasezoom.eu
no-replay-VvU@goodnewstoknow.com
dsddfd@lidl.de
enzy@NEDERLANDSETIPS100.NL
Dit is 3 weken geleden weer erg begonnen, de meeste kwamen bij mijn spam terecht .
Kan dit nu zo moeilijk zijn kan telent niet alles wat op deze namen lijkt volledig blokkeren en misschien de internet politie contacteren en de bron zoeken.
Sinds ik veel foto's doormail met We Transfer zit mijn spam box overvol.
Komt dat doordat We Transfer de emailadressen verkoopt?
Ik zou zeggen, kijk eens in de gebruiksvoorwaarden:
https://wetransfer.com/legal/terms
Of zoek het even op met een search engine (keywords: wetranfer spam).
De snoodaards met hun smerige SPAM worden steeds vindingrijker. Nu is er al een mailadres info@amazon.be
Waar gaat dat eindigen? pfff...
En nog een nieuwe van dezelfde schurken: info@fnac.com
Jawel, bij mij ook: from bootstrap.hotrodwork.com ([5.101.150.157]) dit is de server waar het vandaan komt.
En van spaarbank nv, 2 verschillende mailadressen met extensie telenet.be en skynet.be.
Ondertussen doorgestuurd naar abuse@telenet.be. Want dit lijkt mij misbruik van telenet adressen.
Kan Telenet er niet voor zorgen dat de ECHTE spam direct in de vuilnisbak verdwijnt?
Help aub. Ik kan ze niet geblokkeerd krijgen in Outlook Office 365. Ondertussen zijn dat er vandaag al 65 geworden. @telenet.be, @skynet.be, @fnac.com als afzender. Begint op een wespen aanval te gelijken. Jammer dat we de brandweer niet kunnen bellen om ze uit te roken.
Alle dagen nog 1 spam Traveldeal.be maar wat af en toe al maanden gebeurd is nu dagelijkse kost , deel van mails komen in spam terecht(soms allemaal) waaronder ook die van Telenet.En dan hoop ik dat ik ze allemaal krijg (zie vorig bericht)
Webmail is compleet het noorden kwijt , nu is het alle dagen checken !
Hoelang gaat dit nog duren ? Is echt niet meer plezant zo hoor