Beantwoorden
Bill84
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Spam in Telenet Webmail

Sinds enkele weken krijg ik ondanks de spamfilter toch spam binnen. Zijn mails van verschillende afzenders maar hebben telkens dezelfde domeinnaam. @wording.magicaldaily.com

ik heb hierna al eens gegoogled maar niks gevonden. De mails hebben ook een vreemde opmaak, lijkt op een tekstdocument. Er staat ook geen link voor af te meldenaar wel een link van voiceseller.com en dan kom je op de pagina van de afzender uit. Ook hier werkt de link om af te melden niet. Weet iemand hoe ik deze mails kan doen stoppen? Alvast bedankt!

groeten bill

325 reacties
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

Spam in Telenet Webmail

Inderdaad, enkele weken geen spam meer, en dan spam van de ALDI Lidl en Colruyt. En je moet goed kijken als er juist geen mail tussen zit die geen spam is. Knap vervelend.

Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Spam in Telenet Webmail

Het was ook maar éénmalig. Sindsdien niet meer van spam ontvangen.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Unrest
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Smile! Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

Spam in Telenet Webmail

Laatste maand loopt alles weer zoals het altijd was , daarom heb ik maar gezwegen maar wil nu toch is effe mijn verhaal doen.

 

Die spamaffaire is nu zeker al een half jaar bezig , heb telenet daarover aangesproken ...er kan al is iets misgaan en dan is het effe uitzweten (denk ik dan) maar het werd er alleen maar erger op .

Leek wel de wet van Murphy, alles wat maar kon misgaan in webmail ging dan ook mis .

Heb mijn eigen mailclient en heb in al die jaren geen spam binnengekregen , bleek in webmail (spamfolder) te blijven wat ik geweldig vond.

Van dag 1 heb ik mijn vaste alias : nu wat is er op die maanden gebeurt , 2 heeel belangrijke mails niet toegekregen , vervolgens zijn een pak mails van mij zo maar op straat gegooid met het originele telenet adres dat alleen de provider en ik ken..dat was dus wel de klap op de vuurpijl !Kan jullie verzekeren dat het koud zweet uitbreekt dan. Smiley Verrast Heb vervolgens heel webmail opgekuist en opnieuw spamregels gemaakt, uiteindelijk is het beginnen beteren en de laatste maand was ik gerust tot er gisteren een spam in mijn mailclient binnenkwam en wat zie ik : weer een belangrijke mail van 13 juli zit in de spamfolder alsook een mail van Telenet zelf ! gaat heel die historie weer terug opnieuw beginnen ? Ik hoop van niet . Spam zal nooit verdwijnen, dat weet ik ook wel maar ik hoop dat hij in de spamfolder van webmail blijft zoals het al die jaren was , alles  naar behoren blijft werken en de juiste mails op de juiste plaats terechtkomen

 

Vriendelijke groeten

Yesterday is history, tomorrow is a mystery...
0 Likes
Mike2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 28
Smile! On a roll... De 3 wijzen! A born reader!

Spam in Telenet Webmail

Hier is het ook weer volle bak bezig .

no-replay-8uL@goodnewstoknow.com

no-replayqMe@sendtosky.com

no-replay-tey@shoppingtask.com

bep@564Fasezoom.eu

no-replay-VvU@goodnewstoknow.com

dsddfd@lidl.de

enzy@NEDERLANDSETIPS100.NL

 

Dit is 3 weken geleden weer erg begonnen,  de meeste kwamen bij mijn spam terecht .

Kan dit nu zo moeilijk zijn kan telent niet alles wat op deze namen lijkt volledig blokkeren  en misschien de internet politie contacteren en de bron zoeken. 

 

0 Likes
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Spam in Telenet Webmail

Sinds ik veel foto's doormail met We Transfer zit mijn spam box overvol.

Komt dat doordat We Transfer de emailadressen verkoopt?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Spam in Telenet Webmail

Ik zou zeggen, kijk eens in de gebruiksvoorwaarden:

https://wetransfer.com/legal/terms

 

Of zoek het even op met een search engine (keywords: wetranfer spam).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
filip10
Experienced Weetjesweter
Berichten: 39
Smile! On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Spam in Telenet Webmail

De snoodaards met hun smerige SPAM worden steeds vindingrijker. Nu is er al een mailadres info@amazon.be

Waar gaat dat eindigen? pfff...

filip10
Experienced Weetjesweter
Berichten: 39
Smile! On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Spam in Telenet Webmail

En nog een nieuwe van dezelfde schurken: info@fnac.com

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Spam in Telenet Webmail

Jawel, bij mij ook: from bootstrap.hotrodwork.com ([5.101.150.157]) dit is de server waar het vandaan komt.

En van spaarbank nv, 2 verschillende mailadressen met extensie telenet.be en skynet.be.

Ondertussen doorgestuurd naar abuse@telenet.be. Want dit lijkt mij misbruik van telenet adressen.

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Spam in Telenet Webmail

Kan Telenet er niet voor zorgen dat de ECHTE spam direct in de vuilnisbak verdwijnt?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Spam in Telenet Webmail

Help aub. Ik kan ze niet geblokkeerd krijgen in Outlook Office 365. Ondertussen zijn dat er vandaag al 65 geworden. @telenet.be, @skynet.be, @fnac.com als afzender. Begint op een wespen aanval te gelijken. Jammer dat we de brandweer niet kunnen bellen om ze uit te roken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Spam in Telenet Webmail

@igvfer, als je het hebt doorgestuurd naar abuse@telenetgroup.be , wordt dit zeker bekeken en aangepakt. Blijf ook zeker de spam als spam markeren in Telenet Webmail. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Spam in Telenet Webmail

Geen enkele spammail hier. Wél een false positive: dagelijkse abonnementen van Netweters (!) werd onterecht als spam gemarkeerd.:-o


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Spam in Telenet Webmail

@sb, schandalig! Smiley Verrast


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Unrest
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Smile! Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

Spam in Telenet Webmail

Alle dagen nog 1 spam Traveldeal.be  maar wat af en toe al maanden gebeurd is nu dagelijkse kost , deel van mails komen in spam terecht(soms allemaal) waaronder ook die van Telenet.En dan hoop ik dat ik ze allemaal krijg (zie vorig bericht)

Webmail is compleet het noorden kwijt , nu is het alle dagen checken !

Hoelang gaat dit nog duren ? Is echt niet meer plezant zo hoor Smiley Verdrietig

 

Spamfolder 16 aug. 2018.jpg

 

Yesterday is history, tomorrow is a mystery...
0 Likes