Submappen Outlook (.pst) synchroniseren met Webmail
Beste Netweters,
Loop al enige tijd met het volgende rond. Mijn vrouw heeft een windows pc met daarop outlook geïnstalleerd. Daarop ook het telenet mail account (Imap) Deze genereert als backup de opslag op onze server (.pst file) Daarnaast heeft ze een iPad en een iPhone met daarop "mail" en ook daarop haar telenet mail account.
Waar ik tegen aanloop (en is tot dat begrijpelijk) dat de submappen welke ze ooit heeft aangemaakt op haar pc onder haar telenet account, niet mee synchroniseren naar de iPad en iPhone. Lijkt mij logisch daar de synchronisatie altijd als basis vanuit de telenet webmail server geschied.
Nu vraag ik mij af: zou het mogelijk zijn om de gebackte .pst file, te integreren (upload) naar de telenet server waardoor alle submappen en mails in een keer in de basis bij telenet webmail staan. Vervolgens zal in mijn optiek alles gesynchroniseerd worden naar zowel de pc, iPad en iPhone. De Backup blijft gewoon bestaan op mijn eigen server.
Wie kan mij Staps bewijs hierin meenemen of is deze mogelijkheid niet toepasbaar.
#durftevragen