Beantwoorden
JTH
Freshman Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Handje vol! It's your eighth party!

Telenet webmail logo

4 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Telenet webmail logo

Ja natuurlijk.

Alle gekheid op een stokje, lees je deze even na en stel je je vraag in een antwoord op dit bericht? Een onderwerp starten doe je zo! - De Netweters  

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JTH
Freshman Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Handje vol! It's your eighth party!

Telenet webmail logo

Ik gebruik al jaren Telenet webmail en verbind mij rechtstreeks en niet via de app, de url heeft al jaren hetzelfde standaard Telenet logo doch, plots op zondag 26/04/2026 is dit logo vervangen door een witte Z op blauwe achtergrond 

IMG_4080.jpeg

 Waarom is dit zo ?

Ik heb hiervoor al op zondag met “Eva” gechat omdat de normale helpfunctie niet werkte vanwege systeemwerkzaamheden, Eva wijtte het probleem aan de werken.

Maar het logo is ondertussen nog steeds hetzelfde.

MartijnS
Experienced Veelweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

Telenet webmail logo

Zal mogelijks te maken hebben met aanpassingen aan de website in het kader van de rebranding van vorige week die niet helemaal goed zijn gelopen.

Het logo dat je tijdelijk ziet is waarschijnlijk het logo van Zimbra, de dienst die Telenet gebruikt om webmail aan te bieden aan hun klanten.

Tera
Professional Weetjesweter
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

Telenet webmail logo

Telenet Webmail via URL op smartphone.jpg