Verhuis en meenemen van voordelen
Ik meld mijn verhuis via het systeem, heb momenteel een financieel voordeel van mijn werkgever, betaal jaren minder dan de volle pot. Was redelijk tevreden tot nu toe. Krijg na de aanmelding een mail met de melding dat ik na de verhuis weer de volle pot zal betalen. Dus de voordelen worden niet automatisch meegenomen. Tracht ergens een manier te vinden om dit melden na de kantooruren, blijkt onmogelijk. Moet worstelen door alle mogelijke goede raadgevingen op de website. Een eenvoudige e-mail sturen en iemand die het oplost blijkt niet mogelijk. Dit kan toch alleen maar een vinkje zijn ergens in het systeem.
Heb sinds mijn aanmelding van mijn verhuis al 3 of 4 telefoongesprekken gehad met Telenet. Ze bellen me op elk moment van de dag , meestal tijdens mijn werk. Beginnen dan allerlei vragen te stellen , waarop ik niet onmiddellijk een antwoord heb. Om de werkgeversvoordelen weer te bekomen zal ik weer zelf moeten bellen en mijn werkgever inschakelen en andere van deze vervelende acties ondernemen om deze terug te bekomen. Zeer frustrerend. Als het blijft duren overweeg ik Telenet te verlaten. Eenvoudige zaken blijken niet meer mogelijk te zijn. Of men nu 1 maand of jaren lang klant is maakt niets uit. Allen over dezelfde kam. Ik moest dit ergens kwijt vandaag .