24755
netweters
|
152395
antwoorden
|
20699
vragen
|
Nog anderen momenteel problemen met webmail? Als ik mails wil lezen in mijn inbox is de inhoud verwijderd en staat er "Missing Blob for item 168206". Per mail is dat een ander nummer na "item".
Wat is in godsnaam aan de hand?? Kunnen jullie eens nakijken of dit bij jullie ook zo is als je doorheen al je mails gaat om te lezen.
Ik gebruik webmail in Chrome, windows 10.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik lijk ineens problemen te hebben met ontvangen van email, op geen enkel toestel, zowel
pop3 als imap ???
Hier ook van hetzelfde.
Beste
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Sommige mails gaan wel nog open.
Eerst dacht ik enkel de mails met bijlage die corrupt zijn, blijkbaar toch meer 'random'.
Ik draai win10, met firefox en bekijk dus via webmail. Heb ook edge en opera geprobeerd, hetzelfde. Alsook opnieuw opgestart en geschiedenis, cache e.d. gewist.
Het enige dat ik gedaan heb is gisterenavond mijn mappenstructuur gewijzigd en mails hierin gestoken.
Ben benieuwd naar de oorzaak/oplossing.
Mvg!
Zelfde probleem op PC met W10 Chrome/Edge/FF : overal dezelfde melding van Missing blobs.
Op smartphone worden deze wel correct weergegeven.
Zelfde probleem hier. Ook missing blobs voor verschillende mails...
Ben dus niet alleen! Daarnet kreeg ik ook 'missing blob'. Heb mijn PC terug opgestart en nu is alles terug normaal, emails terug te lezen. Storing op de lijn van webmail???
Na het wijzigen van mijn wachtwoord om aan te loggen op WiFree krijg ik hetzelfde probleem : sommige mails zijn te lezen, andere krijgen de melding : "missing Blob nr...".
Heel frustrerend voor opgeslagen mails!
Ik denk dat het een algemeen probleem is.
Had hetzelfde probleem . Na een half uur stonden de mails er weer. Vermoed dat telenet zelf op de server aan het klooien was.
Top opgelost ! thx !!