Beantwoorden
pagadderke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
O dierbaar België.. Netjes! It's your second party! En we zijn vertrokken!

ik kan mijn mails niet lezen

ik kan mijn mails die ik krijg niet lezen behalve als ik op acties druk en vervolgens op printen dan wel

Tags (2)
0 Likes
6 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ik kan mijn mails niet lezen

Welke browser gebruik je en op welk platform (windows zoveel, linux, ....) in de veronderstelling dat je op je PC kijkt, want het kan natuurlijk ook op smartfoon ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

ik kan mijn mails niet lezen

Telenet webmail met Windows 10 en Edge of Firefox werkt hier perfect; misschien contact opnemen met de helpdesk mocht het probleem nog niet van de baan zijn?

0 Likes
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

ik kan mijn mails niet lezen

Sorry dat ik het zeg, kijk eens in uw instellingen, de ontvangst van email. en ook de instelling van email zelf.

Sinds enkele maanden heb ik ook een nieuw toestel,  en zelf ingesteld, als het daar niet volledig is,  -instellingen - ontvang je email  niet gelijk het hoort. Een woord of een letter niet juist. Ik geef een voorbeeld, en neem het aub niet persoonlijk op, pegadderke at telenet.be. Nu doe ik dit adres vrijwillig verkeerd, pegaderkeATtelenet.be. Denk je dat je emails krijgt, neen, want het adres is verkeerd. Groetjes Herman

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ik kan mijn mails niet lezen

@GeraertsHerman

 

Zou je op zijn minst dat tweede adres ongeldig kunnen maken? Dat kan door bijvoorbeeld @ te vervangen door AT of telenet.be door example.com. Dit laatste domein is speciaal aangemaakt om te gebruiken in voorbeelden.

 

Waarom vraag ik dit? Het adres dat jij voorstelt kan best bestaan en dan gooi je dus een bestaand adres op een forum dat voor iedereen toegankelijk is. Dat kan niet de bedoeling zijn.

 

Je kan je bericht aanpassend door te klikken op het omgekeerde driehoekje rechtsboven van het bericht en dan Antwoord bewerken.

 

Alvast bedankt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

ik kan mijn mails niet lezen

Sorry, dit is echt zonder enige bijbedoeling. nu dat je het schrijft zie ik het ook.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ik kan mijn mails niet lezen


@GeraertsHerman@  schreef:

Sorry, dit is echt zonder enige bijbedoeling. nu dat je het schrijft zie ik het ook.


Geeft niets, Herman. Bedankt om het zo snel aan te passen!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.