24748
netweters
|
152291
antwoorden
|
20688
vragen
|
Sinds kort gaat mijn uitgaande mail niet meer. ALtijd wachten op smtp.telenet.be.
De whats up helpdesk zegt maar iets en lult over pop etc...
Er bestaat daar een blz over voor o.a. iphone ... daar moet ik ssl aanzetten etc... maar ze geven daar in.telenet.be en uit.telenet.be in. Dat toepassen verandert geen fluit. Zelfs uit.telenet.be "antwoord" niet. Met outlook werkt het al helemaal niet meer.
Helpdesk zegt dat mijn pop niet goed staat, daar waar ik altijd imap server gebruik. Hopeloos wordt je daarvan... wie heeft hetzelfde probleem of een oplossing. Dit duurt nu al een week en helpdesk komt altijd met iets af maar dat werkt voor geen **bleep**n. Nu moest ik inloggen op een bepaalde blz maar ook dat ging niet. Met dank voor elke suggestie
@flip1953 Ik heb de e-mailadressen in je post gemaskeerd omdat de adressen mogelijks bestaan of in de toekomst zullen bestaan. Je mag dit wel op een andere manier verwoorden zodat je voorbeeld duidelijk blijft, maar niet in die vorm.
Foxster schijft veel tekst zonder relevante info.
Als er gevraagd wordt om iets te doen komt er geen reactie.
Het is dus geen wonder dat er geen oplossing gevonden wordt, het lijkt erop dat hij wil testen hoelang hij de helper kan bezighouden.
Ik had net hetzelfde probleem. Door manueel te prutsen het ontvangen van e-mails in orde gekregen, maar het versturen lukte nog steeds niet.
Eerst niet gedaan, maar vandaag op de repair knop geduwd in outlook en sindsdien werkt het wel.
@jasmin schreef:@flip1953 Ik heb de e-mailadressen in je post gemaskeerd omdat de adressen mogelijks bestaan of in de toekomst zullen bestaan.
Zielig ...
Is dat nu terug een nieuwe regel dat adressen niet meer mogen omdat ze mogelijks bestaan of in de toekomst zullen bestaan?
In plaats van appreciatie voor de tijd en moeite die ik hier steek in een zo'n goed mogelijk onderbouwd antwoord en mogelijke oplossing, wordt hier geneut over pietluttige details 😫
pardon, ik heb wel geantwoord maar er staat nog een reactie tussen van iemand anders.
Nu ondertussen is alles in orde gekomen: ik heb geprobeerd en geprobeerd maar niets hielp.
Na drie weken nogmaals proberen en alles is in orde, met de gewone instellingen van imap en smtp.
Dus, ergens zal er een probleem geweest zijn bij de database van telenet zelf.
Groeten
hallo
wel na twee weken heb ik ook de account telenet eens terug geprobeerd en na enkele klikken (ingeven inlog en gegevens server telenet) direct in orde. Versta dat niet. Ik denk dat er wel degelijk een "probleem" aan de database van telenet was, maar dat zullen ze wel niet toegeven of zeggen zeker. Soit, mijn probleem is eveneens mirakuleus opgelost.