|
25.760
netweters
|
159.490
antwoorden
|
|
21.498
vragen
|
Ik ben de hoofgebruiker van ons telenet account. Mijn vrouw heeft er ook haar mailbox,waarvan ze het wachtwoord niet meer weet. Ik heb haar wachtwoord aangepast in "mijn telenet" en de wijziging opgeslagen, maar deze komt blijkbaar niet door; het lukt ze niet om in haar mailbox te komen met het nieuwe wachtwoord. Zie ik iets over het hoofd?
Niet als hoofdgebruiker maar wel als beheerder van je MyTelenet. Zie de volgende stappen <Mijn producten> optie Internet <Telenet-Mailbox> Beheer je mailbox> lijst Mailboxen beheren> tandwiel >
Ik bedoelde als beheerder. Dit zijn de stappen die ik deed...
Best bellen naar telenet.
@wannesT Je kan volgende url volgen om je password van je vrouw haar account te resetten : https://www.telenet.be/residential/nl/reset-password
Hier moet je dan wel de login gegevens gebruiken van je vrouw en dus niet de beheerde van je account.
Hiermee krijg ik Je kan het wachtwoord van je mailbox hier niet opnieuw instellen. Meld je daarvoor aan op MyTelenet met je Telenet-login en ga naar 'Beheer je mailbox' . Opgelet: dit is alleen mogelijk als je beheerder bent.
Ik zal contact opnemen met telenet.