Beantwoorden
nietweter2
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

windows live mail en telenet webmail

Ben net een paar uren bezig geweest met mijn mailbox op te kuisen en te organiseren in Windows Live mail. Ik kan echter geen mails beantwoorden of verzenden. Iemand een idee waarom dat is? Doe het dan wel via Webmail maar daar is niks te merken van mijn grote schoonmaak. Nog steeds een paar duizend mails in de inbox. Zou dit er niet hetzelfde moeten uitzien?

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

windows live mail en telenet webmail

@nietweter2 

 

Dat hangt er allemaal van af HOE je uw Windows mail gekoppeld hebt aan uw webmail.

 

IMAP of POP3.

 

  • IMAP: uw beide mail clients worden in één richting gesynchroniseerd. Wat je in Windows mail verwijdert, verdwijnt ook in webmail..
  • POP3: er is geen synchronisatie: wat je afhaalt van uw webmail (puur door uw windows mail te openen) is daar echt weg en staat dan nog enkel in  uw Windows mail.

Maar gelet op hetgeen je vertelt vrees ik dat uw windows mail en uw webmail helemaal NIET gekoppeld zijn ...

 

Welke parameters heb je gebruikt bij de configuratie van uw windows mail?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

windows live mail en telenet webmail

Wat betreft mails verzenden: krijg je een foutmelding en zo ja, welke?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

windows live mail en telenet webmail

Controleer uw instellingen met dit.

 

Zorg eerst dat je mails kunt verzenden en ontvangen. Zolang dat niet opgelost is, heeft het niet veel zin om je synchronisatieprobleem verder uit te diepen (cfr. reactie @StefaanH ).

 

Algemeenheden:

Weet dat Windows Life mail sinds twee jaar niet meer ondersteund wordt door Microsoft. Dit belet echter niet de goede werking van het programma.

 

In veel e-mail programma's of apps is er een optie die bijwerkingen beperkt tot een bepaalde periode.  

 

Tip. Als je zo een grote opkuis doet of iets anders waar behoorlijk wat tijd in kruipt, doe eerst een test met enkele en controleer of je het gewenste resultaat hebt.

0 Likes