Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

AMC stopt vanaf 1 januari in de Benelux

Vanaf 1 januari stopt AMC met zijn uitzendingen in de Benelux, dat hebben ze zelf beslist.

 

AMC zendt namelijk op 31 december de laatste programma’s lineair in de Benelux uit. Diverse aanbieders die de zender in aanvullende tv-pakketten aan klanten aanbieden, bevestigen dat AMC stopt. De zender heeft op eigen initiatief alle op dat moment nog doorlopende contracten voor distributie van de zender opgezegd. Dit betekent dat het zenderaanbod bij enkele aanbieders vanaf 1 januari verder verschraald.Een vervangende zender is voor aanbieders moeilijk te vinden omdat AMC een specifieke niche film- en seriezender is. In Europa zijn wel vergelijkbare zenders – met wel andere films en series – te vinden, maar deze zijn niet voor de Benelux markt beschikbaar. Aanbieders stellen duidelijk dat deze beslissing door AMC zelf is genomen en dat het niet een keuze van hen is om te stoppen met het verspreiden van AMC in het eigen zenderaanbod.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
4 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

AMC stopt vanaf 1 januari in de Benelux

Misschien even je tekst nalezen voor je deze post...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

AMC stopt vanaf 1 januari in de Benelux

Van de 80 zenders die ik nu ontvang mogen ze er voor mijn part minstens 60 verwijderen

Zoals scarlet aanbied is voor mij ruim voldoende,alleen hun traag internet over koper vind ik maar niks.

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

AMC stopt vanaf 1 januari in de Benelux

@m-jan20 commentaar geven maar niks zinnigs posten, beter iets dan niets posten, en de volgende keer zal ik mij onthouden van nieuws posten hier.

kunnen jullie het zelf uitvissen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

AMC stopt vanaf 1 januari in de Benelux

@Master-Magic, je meldingen hieromtrent zijn zeker welkom! Fijn dat je dit soort nieuws deelt met je mede-Netweters. Ben er van overtuigd dat het handig is om te weten.

 

Ik zie wel dat je post een stuk bevat dat 2x hetzelfde zegt. Eenmaal zeg je "Nederlandse markt" en iets lager zeg je "Benelux markt", welk zou je graag behouden? Dan pas ik het graag voor je aan. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes