24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hmm goed nieuws. Als full-blown anglofiel heb ik al veel van die series al gezien. Wel opmerkelijk vind ik hun advertenties: "BBC first het beste van de BBC" en dat terwijl ze nu uitpakken met Downton Abbey seizoen 5 vanaf 13/08. Downton Abbey is een ITV productie...
Leuk. Minder leuk dat ik dan opnieuw moet scannen naar zenders zeker? Niet zo heel erg, maar ik vergeet altijd hoe ik de boel daarna terug moet ordenen naar mijn goesting.
@sb als een zender niet verplaatst wordt van Frequencie, moet je dan ook elke keer weer scannen om die zender te kunnen zien of kan je die niet gewoon verplaatsen van plaats naar welke jij wilt in je favorieten?????
Zendernummer:
Ik vrees van wel. Mijn oude tv volgde de nummering van Telenet, maar doe wat ik nu heb helaas niet. Nochtans alletwee Philips.
Mooi van Telenet. Je krijgt er ééntje gratis en ze nemen er 13 andere weg. En maar betalen iedere maand.
Je themazenders, zoals Discovery World of Stingray Music, verdwijnen op 6/10 van play naar play more meer is er niet
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-betekent-streamz-voor-mijn-play-more/
de 13 zender van play gaan naar play more info staat nu op zender vanboven in beeld heel duidelijk nu
@sb ok duidelijk, weer thuis, had vorig weekend al eens gescand en gezien dat er een verhuis was al maar had nog geen beeld op de nieuwe naam, nu dus wel.
op de oude staat een pancarte met tekst met uitleg.
Hallo , ik kijk tv met CI+ & krijg op kanaal 310 wit beeld met de melding dat bbc first naar kanaal 25 is verplaatst & indien deze bezet is , wordt het eerstvolgende vrije kanaal gebruikt om deze op te plaatsen !
Hier dus nergens iets te bespeuren van bbc first ?
je tv moet een update doen als je eigen lijst gebruikt loopt dit af en toe mis
zie dat de laatste lijst op usb stick heb is gemakkelijk moest er een probleem komen moet je niet alles op je eigen plaats terug zetten zoals het was
Sommige tv's hebben een optie voor automatische zenderupdates. Kijk dit eens na.
Trek misschien altijd de stekker uit 's avonds? Doe dat eens niet en laat de tv in standby staan. De zenderupdates gebeuren doorgaans 's nachts.