Beantwoorden
straffekoffie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Betalende films binnen Play More

Hoe komt het dat ik nog moet betalen 5.99€ aan films van 5 jaar en ouder zoals Jerry Maguire en de Divergent en vele andere films bij PlayMore ? Zelfs voor films die al op TeeVee geweest zijn. Raar en veel geld voor één maand Telenet = 133 € 

Oplossen dit probleem, in deze tijden nodeloos weggesmeten geld !

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Play More zelfs voor oude films betalen ?

0 Likes
10 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Betalende films binnen Play More

@straffekoffie jerry Maguire bv zit in streamz pakket, als je play more hebt met de film zenders dan heb je geen play more streamz pakket waardoor je dit moet betalen voor die film spijtig genoeg.

je belt best eens naar telenet want wij zijn ook maar gewone gebruikers zoals jij die hier klanten helpen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Betalende films binnen Play More

@Master-Magicnu sla je de bal volledig mis 😉 ik kan Jerry Maguire perfect opvragen en ik heb Play More 😉 dus uwen uitleg klopt langs geen kanten 😁

 

https://www2.telenet.be/nl/producten/tv-en-entertainment/play-more/

 

  • Ontdek alle Vlaamse en internationale topseries van Streamz, inclusief de uitgebreide HBO series catalogus en het beste van HBO Max.

 

@straffekoffie best eens de klantendienst bellen want er klopt iets niet bij jou, als je Play More hebt heb je automatisch Streamz en Streamz +

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Betalende films binnen Play More

@Ex-Netweter er bestaan 2 versie van play more, met streamz in en zonder streamz, is te zien welke versie de topic poster heeft.

op de site versie van telenet tv bv zie ik dat de film in streamz zit en in de yelo versie online zie ik dit ook.

daarom dat het niet snel te zien is in welk pakket deze zitten en welk pakket de klant heeft.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Betalende films binnen Play More

@Master-Magic ist waar 🤔 vraag me af waar je dit nu weer haalt maar goed het zal aan mij liggen zeker 😁 bij de lancering van Streamz (+) is dit automatisch toegevoegd aan mijn abonnement van Play More zonder enige meerprijs.

 

bij de overschakeling naar een TV box heb ik Play More opnieuw moeten activeren omdat het een nieuwe digitale lijn betreft en daar zat raar maar waar ook Streamz en Streamz + bij. 😉 geen keuze gehad tussen Play More met of zonder Streamz (+) bij de activering via mijn Telenet... 

 

en als je kijkt via de TV shop app op de TV box en je kiest het pakket Streamz of Streamz + staat er links onderaan "Alles van Streamz (+) is inbegrepen in Play More" maar goed ik ben benieuwd 😉

MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Betalende films binnen Play More

Er bestaat inderdaad maar 1 versie van Play More. Best contact opnemen met de helpdesk via sociale media om na te vragen of deze film inbegrepen is in Play More of niet.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betalende films binnen Play More

@Ex-Netweter 

 

Eigenlijk is het eenvoudig. Wie Play More al had of nu nog neemt bij Telenet heeft er vanzelf ook Streamz+ bij.

 

Wie gewoon rechtstreeks Streamz+ neemt, die mist de extra's van Play More,

 

Enkel de klanten die Play hadden hebben ze bij hun pietje gehad. Daar is van ambtswege Play vervangen door Streamz met verlies van alle extra zenders die Play aanbood.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Betalende films binnen Play More

@StefaanH da weet ik allemaal wel hoor 😉 ik wilde gewoon weten waar hij die info haalde 😁

0 Likes
Ex-Netweter
 

Betalende films binnen Play More

@MartijnS via sociale media? veel succes 😁 het is simpel die film is perfect op te vragen als je Play More hebt er is gewoon iets misgegaan intern bij Telenet. waarschijnlijk zullen ze zijn abonnement eens moet deactiveren en terug activeren...

 

@straffekoffie zet u modem en digicorder en al wat daar tussen hangt eens 10 seconden zonder stroom, begin dan met u modem weer onder stroom te zetten en wacht tot die volledig is opgestart, daarna de rest van u apparatuur en als laatste u digicorder kan zijn dat dit ook helpt.

 

 

straffekoffie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Betalende films binnen Play More

Misschien was Jerry Maguire een slecht voorbeeld (mijn lievelings film daarom mss) maar wat met Silence of the lambs nu aan 2.99 € en vele andere, vroeger = 8 weken terug had ik nergens last van, ik kreeg de e-mails van Telenet met de trailers en een dag nadien kon ik deze alle bekijken, na een Telenet update is er iets mis gegaan, graag jullie hulp in plaats van mijn fout te verbeteren. Wij moeten toch elkaar helpen, ik ga nu effen bij alles de stekker eruit halen misschien dat dit helpt, bedankt voor de hulp, fijne dag verder, grtz...

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Betalende films binnen Play More

de stekker eruit hallen 5 min later terug in

0 Likes