24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
bericht gekregen van telenet.ter compensatie krijg ik vanaf 1april fims en reeksen op playsport kanalen 204 tot 208.tja.....beter dan niks zeker
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb ook abonnement op Play More. Heb dus filmaanbod genoeg. Zou beter geweest zijn dat ze abonnement op Play Sport niet zouden aangerekend hebben voor de duur van de problemen. Maar ja, dat kost hen inkomsten terwijl die 5 films (die de meesten wellicht toch niet opvragen wegens voldoende aanbod) hun in feite niets kost.
@harry8 schreef:
bericht gekregen van telenet.ter compensatie krijg ik vanaf 1april fims en reeksen op playsport kanalen 204 tot 208.tja.....beter dan niks zeker
Inderdaad, ik snap 100% dat je niet wil betalen voor een sport-abonnement zonder sport...waarom zeg je het dan niet gewoon tijdelijk op.....
Ja ik vind 5 voucher nogal een zeer goedkope oplossing voor die play sports en play more hebben. Die films op a la carte gebruikt ik nooit dat is belachelijk voor dat geld kan je beter een blu-ray gaan huren in de videotheek.
Later komen die films toch op playmore
Je kan beter play sports opzeggen totdat er terug sport is. Persoonlijk kijk ik alleen golf dus dat voetbal gedoe is niets voor mij. Ik ben nog de klant van canal+ / Filmnet / Prime
Zijn er mensen met Play More en Play Sports die al een melding hebben gekregen van de 5 vouchers? Ik heb namelijk een andere mail gekregen als tegemoetkoming die voor mij persoonlijk minder interessant is dan 5 nieuwe films huren die niet allemaal naar Play More gaan komen door alle rechtenkwesties van de laatste tijd.
Nee wel raar dat hier deze berichten staan dat klanten op de hoogte worden gehouden maar ik heb gisteren gebeld voor een probleem en die van Telenet zei wel dat die actie dat sommige play sports zender playmore worden pas effectief begint op 01 Ap of is dat nu al een feit. In ieder geval zei hij dat het pas vanaf 01 April zou beginnen dat daarom ik ook nog geen bericht heb ontvangen.