Beantwoorden
harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

Compensatie van Telenet voor Play Sport-klanten

bericht gekregen van telenet.ter compensatie krijg ik vanaf 1april fims en reeksen op playsport kanalen 204 tot 208.tja.....beter dan niks zeker

7 reacties
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Compensatie van Telenet voor Play Sport-klanten

Heb ook abonnement op Play More. Heb dus filmaanbod genoeg. Zou beter geweest zijn dat ze abonnement op Play Sport niet zouden aangerekend hebben voor de duur van de problemen. Maar ja, dat kost hen inkomsten terwijl die 5 films (die de meesten wellicht toch niet opvragen wegens voldoende aanbod) hun in feite niets kost.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Compensatie van Telenet voor Play Sport-klanten

Andere oplossing: tijdelijk Play Sports switchen met Play More (dat heb ik gedaan). Of Play Sports tijdelijk stopzetten, dat kan natuurlijk ook. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Compensatie van Telenet voor Play Sport-klanten

Ik denk dat het voor sommigen niet veel uitmaakt welke toegevingen gedaan worden, het zal nooit goed zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Compensatie van Telenet voor Play Sport-klanten


@harry8  schreef:

bericht gekregen van telenet.ter compensatie krijg ik vanaf 1april fims en reeksen op playsport kanalen 204 tot 208.tja.....beter dan niks zeker


Inderdaad, ik snap 100% dat je niet wil betalen voor een sport-abonnement zonder sport...waarom zeg je het dan niet gewoon tijdelijk op.....


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KefRef69
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Compensatie van Telenet voor Play Sport-klanten

Ja ik vind 5 voucher nogal een zeer goedkope oplossing voor die play sports en play more hebben. Die films op a la carte gebruikt ik nooit dat is belachelijk voor dat geld kan je beter een blu-ray gaan huren in de videotheek.

Later komen die films toch op playmore 

Je kan beter play sports opzeggen totdat er terug sport is. Persoonlijk kijk ik alleen golf dus dat voetbal gedoe is niets voor mij. Ik ben nog de klant van canal+ / Filmnet / Prime 

 

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Compensatie van Telenet voor Play Sport-klanten

Zijn er mensen met Play More en Play Sports die al een melding hebben gekregen van de 5 vouchers? Ik heb namelijk een andere mail gekregen als tegemoetkoming die voor mij persoonlijk minder interessant is dan 5 nieuwe films huren die niet allemaal naar Play More gaan komen door alle rechtenkwesties van de laatste tijd.

0 Likes
KefRef69
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Compensatie van Telenet voor Play Sport-klanten

Nee wel raar dat hier deze berichten staan dat klanten op de hoogte worden gehouden maar ik heb gisteren gebeld voor een probleem en die van Telenet zei wel dat die actie dat sommige play sports zender playmore worden pas effectief begint op 01 Ap of is dat nu al een feit. In ieder geval zei hij dat het pas vanaf 01 April zou beginnen dat daarom ik ook nog geen bericht heb ontvangen.

0 Likes