Beantwoorden
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

Hallo,

 

In de TV theek is er sinds kort een nieuwe #samenerdoor afdeling (door het coronavirus), echter zou alles in deze afdeling gratis moeten zijn? Echter staat er een show bij #samenerdoor van Jaak Vermeire (Vijf voor twaalf) echter staat er hier bij dat ik play moet hebben, terwijl volgens jullie website alles in de sectie #samenerdoor gratis is? Deze show was een tijdje terug wel gratis te bekijken op kanaal 11.

 

M.v.g.

 

0 Likes
12 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

@JonasRT die show speelt vandaag nog 3 keer op 11 en morgen nog 2 keer 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

Dit is inderdaad een gekend probleem voor films/series die ook in Play staan. Best even melden aan Telenet dus. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

@Master-Magic @m-jan20 Bedankt voor jullie reactie's, inderdaad deze show speelt vandaag.

Misschien kan @Suzy dit doorgeven en eens laten nakijken, want op een ander forum had ik het ook reeds 2x gelezen, hij had de klantendienst ook al proberen te bereiken via Twitter maar had nog geen reactie gekregen.

M.v.g.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

Wat de Yelotv app en website betreft: als er bij een programma onder #Samenerdoor Play bij staat, wil dat zeggen dat je dit gratis kan afspelen via de Digicorder/Digibox. Als er niets bij staat kan je het ook bekijken in de app of op de website.

Ik veronderstel dat het eveneens zo is voor de combinatie TV-Box en de telenettv app of website.

  

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

@JonasRT 

Er staat misschien wel bij dat je play moet hebben, maar kan je het starten zonder? Probeer het eens. Als je zou moeten betalen vragen ze wel eerst om je centjes.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

@louishufk 

Vóór ik mijn vorig berichtje postte, heb ik de test gedaan op yelotv.be en op de Digicorder. Op yelotv.be  (en ook in de app, maar daar heb ik de test niet opnieuw gedaan) staat er bij een aantal programma's 'Play' en als je verder kijkt bij sportprogramma's staat er 'Play Sports' (deze heb ik niet verder bekeken). Ik heb dat bewust programma proberen te bekijken op yelotv.be en dat gaat niet. Ik heb enkel de basiszenders en geen Play, Play more, Play Sports, ..., Op de Digicorder kon ik het programma in de tv-theek (onder samenerdoor) oproepen en het begon af te spelen. Het programma in de tv-theek staat wel vermeld als gratis.
 Op basis van die vaststellingen heb ik meijn vorig bericht geschreven.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

@janne_man 

Ik kan alleen een waardeloze test doen. Ik heb wel een tv-box, maar ook play.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

@louishufk 

De verschillen tussen enerzijds yeloplay en anderzijds telenettv zijn voor zulke zaken te groot.

Het zou interessant zijn indien een Netweter met Play abonnement kan vaststellen of die zo een gratis met play aangeduid programma kan bekijken op de yeloplay app of op yeloplay.be. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?


@janne_man  schreef:

@louishufk 

De verschillen tussen enerzijds yeloplay en anderzijds telenettv zijn voor zulke zaken te groot.

Het zou interessant zijn indien een Netweter met Play abonnement kan vaststellen of die zo een gratis met play aangeduid programma kan bekijken op de yeloplay app of op yeloplay.be. 


Ik heb nog oude digicorders en een abo op Play. Ik heb op de PC yeloplay.be opengedaan en ben naar de bewuste reeks gegaan. En dat zie ik dit:

 

gratis.JPG

 

Zoals je ziet is ALLES gratis, soms in het klein eronder maar steeds in het groot linksboven. Maar afspelen op de PC lukt niet ....

 

EDIT: ik had niet goed gekeken, het lukt dus wel degelijk, ik kan die dingen op PC bekijken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

Ik ben in die #samenerdoor ook eens gaan kijken naar "Play Sports". Daar staat ook "gratis" bij, maar die kunnen dus niet bekeken worden op de PC. Zal straks eens kijken of dat op de TV (dus digicorder) wel lukt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

@louishufk Neen, als je wilt klikken staat er i.p.v. afspelen abonneren en als je hier op OK klikt dan krijg je direct de pagina voor een abonement te nemen op Play.

 

M.v.g.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Voor #SamenErdoor in TV-theek toch Play nodig?

@JonasRT 

Ik kan echt niet zeggen wat normaal of abnormaal is. Tv-box + play geeft een compleet ander beeld dan wat ik te zien krijg op de geplaatste foto's. Het lijkt een andere wereld.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes