Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(Deels) bekeken films staan op elkaars Streamz-profiel

ben eens streamz aan het testen en een profiel bijgemaakt voor een vriendin, 

nu hebben we een probleem dat we vaststellen dat films dat ik bekijk ook bij haar profiel staan dat ik deels heb bekeken, of films dat zij deels heeft bekeken bij mij staat als verder kijken film,

zou er een probleem zijn met de profielen dat we dit hebben, we kijken enkel via pc of smartphone, dus geen andere toestellen.

iemand zelfde probleem of idee hoe dit oplossen?????

 

Titel gewijzigd door Lieselot91(mod) | Vorige titel: streamz profielen probleem, wie heeft dit nog????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

(Deels) bekeken films staan op elkaars Streamz-profiel

@Master-Magic  heb net ook een extra profiel aangemaakt voor mijn partner. Ik zie geen verschil tussen de twee profielen dus deze worden afzonderlijk bediend en dus zie ik niet wat mijn partner kijkt en wat ik kijk. Ook de afgespeelde van mijn profiel komen niet in mijn partner zijn profiel terecht. Misschien beste eens de profielen verwijderen en opnieuw instellen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(Deels) bekeken films staan op elkaars Streamz-profiel

ja kan ik eens doen, of eens vragen of ze wel degelijk op haar profiel keek en niet op de mijne want vind dat lastig, wil een film kijken die ze ook kijkt en ze is al beginnen kijken op mijn profiel en ik wil die van in het begin zien en dan kan zij niet het punt verder kijken dat ze al had gezien.

dat is net het voordeel van 2 profielen te hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

(Deels) bekeken films staan op elkaars Streamz-profiel

@Master-Magic  daar kan ook de fout liggen natuurlijk dat ze via jou profiel per ongeluk kijkt. Probeer de profielen te verwijderen en opnieuw in te stellen , je kan ook een kleur bolletje aangeven voor de profielen. En dan ook zeker zijn natuurlijk dat ze haar bolletje kiest en niet de jouwe natuurlijk. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(Deels) bekeken films staan op elkaars Streamz-profiel

@patrick37 heb ik zo gedaan met verschillend kleurtje, misschien per ongeluk de mijne aangeklikt ofzo.

ga het eens bekijken de volgende dagen, heb een lijst aangemaakt met films, kan weer effe verder met kijken 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

(Deels) bekeken films staan op elkaars Streamz-profiel

Hier blijven de profielen (5) ook mooi apart. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

(Deels) bekeken films staan op elkaars Streamz-profiel

ok, ga het eens opvolgen, misschien is dat omdat ik in m'n 2 weken gratis test zit dat het nog niet volledig operationeel is zoals een betalende of zoiets.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

(Deels) bekeken films staan op elkaars Streamz-profiel


@Master-Magic  schreef:

ok, ga het eens opvolgen, misschien is dat omdat ik in m'n 2 weken gratis test zit dat het nog niet volledig operationeel is zoals een betalende of zoiets.


Dat maakt technisch gezien 0,0 verschil hoor, alleen op de factuur. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes