Beantwoorden
Liz1978
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Disney plus app installeren op Digibox?

Hoi hoe kan ik de app van Disney installeren op mijn tv met digibox? Ik heb you tube etc maar zou deze ook willen.

 

grtjs

 

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Disney plus app installeren?

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5857
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Disney plus app installeren op Digibox?

@Liz1978 

Je kan de Disney+ app niet installeren jammer maar helaas. Telenet bied dit nog niet aan dus je gaat moeten wachten tot Telenet het wel aanbied. 

Je maakt trouwens een label aan met , Tv app , maar je schrijft digibox ? Heb je een tv box of een digibox ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Liz1978
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Disney plus app installeren op Digibox?

Dankeje voor de info. Ik vreesde er al voor:)

het is een digibox. Maar de k dat disney nog lang gaat duren:)

fijne avond

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 514
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Disney plus app installeren op Digibox?

@Liz1978 

Welke TV heb je? Kan je de app niet op je (smart-?)TV installeren?

Neen? Chromecast kopen!

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5189
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Disney plus app installeren op Digibox?

@Liz1978 

Terechte opmerking van @Santa . Je hebt een digibox en toch heb je Netflix. Dat kan enkel als je de versie AD220 hebt. En dan nog enkel Netflix, geen andere.

Maar inderdaad, heb je een smart TV kun je al die dingen via uw TV bekijken, daar heb je dan uw digibox niet voor nodig. En ja, ultiem kan het ook met een Chromecast, dus ook naar een klassieke TV. Dan moet je de app wel op uw foon of tablet hebben en van daaruit casten naar uw TV.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Disney plus app installeren op Digibox?

@Liz1978 

Zou je aanraden zoals andere al zeiden om chromcast aan te schaffen, of misschien zit het al ingebouwd in je televisie, en kan je de app op je tablet/mobiel doorsturen/ streamen naar je tv.

Beter zou zijn dat je de app op je televisie installeert indien mogelijk, beter kwaliteit zoals bv bij ondertiteling, wat echt storend kan ervaren worden als je het streamt van mobiel/tablet toestel naar tv.

Apps zoals Netflix, prime, Disney+... Bekijk je eigenlijk altijd beter via je smart tv indien je deze kan installeren wel te verstaan. De kwaliteit van beeld en geluid is véél hoger, dan dat je dit op de nieuwe tv-box zou willen zien (krijg je kwaliteit zoals bv UHD 4k, 8k, hdr10, Dolby vision, Dolby atmos, *moet wel je tv deze opties bezitten..* bij tv-box krijg je maar full HD als je naar bepaalde film ziet, terwijl diezelfde film op het appje op tv veel beter kwaliteit gaat geven)

Tip: sluit je smart tv draadloos aan met deze apps op je tv, krijg je bv in Netflix ipv 99Mbps er tussen de 2 a 300Mbps

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes