De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dolby digital play more series

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
It's your first party! De kop is eraf! Hallo! Welkom! Leesclubje starten?

Beste,

Ik zie dat er nu een aantal series dolby digital erbij hebben (zelfs van hbo). Gaan series, zoals Westworld en game of thrones, ook dolby 5.1 krijgen in de tv-theek?

Mvg,

Stefaan De Roeck

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Community Manager
Wat een systeem! Meer goede raad dan tante Kaat De race is begonnen! Opgeruimd staat netjes!

@StefaanDeRoeck, een sluitend antwoord hierop  ga je vrees ik niet krijgen van andere Netweters. Gezien dit beslissingen zijn die binnen het Content team van Telenet worden genomen.

Normaal gezien zou ik je door verwijzen naar het Telenet team via Facebook of Twitter. Maar gezien je het onderwerp gestart hebt, vraag ik het graag eens na voor je/jullie.  

To be continued. ;-)

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

“It matters not what someone is born, but what they grow to be."

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Community Manager
Wat een systeem! Meer goede raad dan tante Kaat De race is begonnen! Opgeruimd staat netjes!

Goed nieuws, @StefaanDeRoeck. We hebben een antwoord op je vraag. ;-)
In principe is het een simpel verhaal: alle seizoenen van series gemaakt na januari 2018 krijgen een Dolby track (indien die aanwezig is bij de studio). Alle seizoenen gemaakt voor januari 2018 krijgen geen Dolby track. Voor de series die jij benoemde betekent dit het volgende: 

Geen Dolby:
Game of Thrones (GoT) seizoen 1 - 7, Westworld seizoen 1

Met Dolby:
Game of Thrones (GoT) seizoen 8, Westworld seizoen 2

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

“It matters not what someone is born, but what they grow to be."

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden