|
26.298
netweters
|
163.477
antwoorden
|
|
21.970
vragen
|
Er gaat een bericht rond op het internet van een Engelse media site dat er vanaf 1 April gestart wordt met Eurosport 3 en 4 en er wordt met 25 providers gesprekken gestart om deze aan te bieden via kabel en andere aanbieders van tv dat Eurosport in het aanbod hebben al.
wordt getwijfeld vervolgt met extra nieuws want volgens mij ruikt dit naar een april grap.
@Robbe022 Ik heb nog geen bericht gelezen of het een april grap is of echt en of die 2 extra kanalen er komen voor andere providers.
zou Telenet daar al over aangesproken zijn ???
In elk geval start dit in Polen:
https://www.broadbandtvnews.com/2026/03/30/eurosport-3-and-4-to-launch-in-poland/
@Master-Magic schreef:
Er gaat een bericht rond op het internet van een Engelse media site dat er vanaf 1 April gestart wordt met Eurosport 3 en 4 en er wordt met 25 providers gesprekken gestart om deze aan te bieden via kabel en andere aanbieders van tv dat Eurosport in het aanbod hebben al.
wordt getwijfeld vervolgt met extra nieuws want volgens mij ruikt dit naar een april grap.
@Master-Magic We hebben dit ook nagevraagd wat dit betekent voor de Belgische markt. Het Eurosport-aanbod is niet in alle landen/markten hetzelfde. In een aantal landen zijn er inderdaad extra Eurosport-kanalen gelanceerd (waaronder in Polen), maar dit is niet van toepassing op de Belgische markt.
@ChristofM Ok, bedankt voor je antwoord, dit verklaart veel 😉