Beantwoorden
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Feedback nieuwe Play Sports website

Ik zag vandaag dat de website van Play Sports vernieuwt is. Voor de test-versie van de nieuwe app moest je alle suggesties doorsturen via een Google Formulier. Weet iemand (@Suzy misschien) waar je suggesties voor de website moet doorgeven? Er zijn namelijk wel enkele dingen van de vorige site die ik mis op de nieuwe versie. Het design is wel beter dan van de vorige site, maar dat zou niet ten koste mogen gaan van enkele functies.

0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Feedback nieuwe Play Sports website

@Hofkens klopt, gisteren is de Play Sports website vernieuwd. Net zoals bij de nieuwe Play Sports app zijn er enkele features/functionaliteiten die op dit moment nog ontbreken. Maar ik kan bevestigen dat alle functionaliteiten die er voorheen waren, terug beschikbaar zullen komen. Op timings heb ik geen zicht, wat dus wil zeggen dat we even geduld moeten hebben. 😉

 

Ook de nieuwe Play Sports app is gisteren uit bèta gehaald en officieel in de app Store gestoken. Er wordt dus zeker nog hard aan gewerkt om beide platformen (app en website) te vervolledigen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Feedback nieuwe Play Sports website

Hier kan je trouwens vinden welke features er nu al beschikbaar zijn op de nieuwe Play Sports app en website. In dit artikel zal Telenet jullie ook op de hoogte houden zodra er iets wordt toegevoegd. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Dobbie
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Complimentendag On a roll... De 3 wijzen!

Feedback nieuwe Play Sports website

Beste, wel minder duidelijk of het een live match is of niet.

Bij aanmelden geeft ir : OOPS, enz; maar daarna toch ok : raar ...