Beantwoorden
KRC
Freshman Beetjesweter
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Geen beeld/geen geluid, enkel op Play More Black

Sinds 2 dagen heb ik geen beeld, noch geluid op Play More Black. Enkel deze ene zender heeft dit probleem. Play More Cinema en Play More kicks werken perfect, net als alle andere zenders. Ik heb al verscheidene harde resets gedaan op zowel mijn digicorder beneden als op mijn digibox boven. Beide tv’s blijven een zwart scherm tonen op Play More Black. Net alsof deze zender niet meer live uitzendt… want het witte “Play More Black icoon” blijft wel mooi zichtbaar in de rechterbovenhoek van het zwarte scherm. 
Als ik 2x op OK druk en dan op KIJKEN, dan begint de film die momenteel live zou moeten spelen wel van in het begin af te spelen (er is zelfs eerst nog een minuutje van de vorige film te zien). Maar dat is dan Terugkijk tv via internet, veronderstel ik? Maar live beeld = noppes.

ik heb naar Telenet Technische storingen gebeld en die man verstond er zich ook niet aan dat enkel deze ene zender zwart beeld geeft. Signaalsterkte en signaalkwaliteit bekeken: zowel op de Digibox als Digicorder: perfect. Hij heeft een melding gemaakt, maar kon verder niet helpen…

Iemand enig idee?

Spoiler
IMG_4864.jpeg

alvast bedankt

16 reacties
KRC
Freshman Beetjesweter
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Nog eens naar Telenet gebeld en deze medewerker is er wel in geslaagd om enkel mijn Digicorder om te ruilen voor een TV Box v2, door een vinkje uit te zetten dat de aangekochte Digibox niet vervangen moet worden 😁

luc55
Experienced Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Het komt goed dat zie je 

Bij een vriendin wouden ze alle 4 toestellen vervangen 

Zij heeft gezegd is 1 of niets meer 

Bij de leveringen wel verkeerd gegaan post nl had bij de buren achtergelaten omdat ze niet thuis was 

Dat zag ze pas zondag omdat de mensen opeens aan de deur stonden met de doos , tv box en de modem heeft ze pas maandag aangesloten 

om geen probleem tegen te komen 

Zij begrijpt niet dat ze de mensen nu in deze tijd blijven duwen om meer toestellen af te nemen als met een app even goed gaat