Beantwoorden
KRC
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen beeld/geen geluid, enkel op Play More Black

Sinds 2 dagen heb ik geen beeld, noch geluid op Play More Black. Enkel deze ene zender heeft dit probleem. Play More Cinema en Play More kicks werken perfect, net als alle andere zenders. Ik heb al verscheidene harde resets gedaan op zowel mijn digicorder beneden als op mijn digibox boven. Beide tv’s blijven een zwart scherm tonen op Play More Black. Net alsof deze zender niet meer live uitzendt… want het witte “Play More Black icoon” blijft wel mooi zichtbaar in de rechterbovenhoek van het zwarte scherm. 
Als ik 2x op OK druk en dan op KIJKEN, dan begint de film die momenteel live zou moeten spelen wel van in het begin af te spelen (er is zelfs eerst nog een minuutje van de vorige film te zien). Maar dat is dan Terugkijk tv via internet, veronderstel ik? Maar live beeld = noppes.

ik heb naar Telenet Technische storingen gebeld en die man verstond er zich ook niet aan dat enkel deze ene zender zwart beeld geeft. Signaalsterkte en signaalkwaliteit bekeken: zowel op de Digibox als Digicorder: perfect. Hij heeft een melding gemaakt, maar kon verder niet helpen…

Iemand enig idee?

Spoiler
IMG_4864.jpeg

alvast bedankt

2 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Klinkt toch als een probleem bij Telenet. Wanneer heb je de technische dienst gebeld? Ik vermoed/hoop dat iemand van de juiste dienst dit vandaag bekijkt.

Terugkijk TV verloopt inderdaad via internet. Via de Telenet TV-app zie ik dat de zender zelf ook speelt, maar dat wil niet zeggen dat er op de kabel (via DVB-C) geen storing kan zijn.

Ondanks dat Telenet medewerkers hier al gezegd hebben dat er constante monitoring is, heb ik toch het gevoel dat het soms dagen kan duren voor een storing op een zender opgemerkt wordt.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Royal
Experienced Meerweter
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag

Hier werkt Play More Black wel goed, ook met geluid. Gisteren waren er wel problemen met play more. Ik denk dat ik deze optie ga opzeggen, want ik zie er de meerwaarde niet meer van in. De combi streamz en Netflix lijkt mij veel interessanter.