Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Gevolgen overnames door Disney op tv on demand?

Hallo medenetweters

Ik heb een heel aantal vragen over Disney+.
Nu heeft Disney een tijdje geleden NatGeo overgenomen, alsook 20th Century Fox.

 

(Wat exclusief PlayMore is, krijgt een Blauwe Tekst, films uit de TV theek die ook op Play More kunnen verschijnen in het Rood)
Wat gaat er eind dit jaar gebeuren met de films van 20th Century Fox (In de TV Theek en PlayMore), de programmas van NatGeo & NatGeo Wild (een van mijn FAVO-kanalen als leeuwenliefhebber)? En dan nog de Marvel Films (Guardians Of the Galaxy als voorbeeld) en LucasFIlms (gehele StarWars reeks).
En om maar niet op te houden DisneyChannel Vlaanderen èn de films die je daar kan opvragen als PlayMore klant incl. de Pixar Films.

 

Ik ben zeer benieuwd hiernaar. Er is zeer veel aan de hand bij Disney...
Graag wat verduidelijking dus aub!

0 Likes
6 reacties
Ex-Netweter
 

Gevolgen overnames door Disney op tv on demand?

Oops, wilde mijn foutjes nog verbeteren.
Net te laat voor te editen. 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Gevolgen overnames door Disney op tv on demand?

Dat zijn toch vragen die je beter rechtstreeks aan Telenet vraagt (telefoon, Twitter, Facebook, contactformulier). Ik denk niet dat er hier gebruikers zijn die daarop kunnen antwoorden. Ik denk eigenlijk dat zelfs Telenet dit niet eens weet.

 

Edit: Ik heb de titel van je bericht aangepast en tekst op jouw vraag verwijderd.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Gevolgen overnames door Disney op tv on demand?

zolang die rechten lopen zullen ze aangeboden blijven, wat er daarna gebeurd zijn maar 2 oplossingen voor, ofwel koopt telenet die rechten weer aan maar dan waarschijnlijk aan een duurdere kost want Disney wilt er aan verdienen, ofwel verdwijnen ze en zijn deze enkel via disney te bekijken.

nog een 6 tal maanden en dan weten we het zeker, 

nog beetje wachten dus, maar dat er veel gaat veranderen met al die aanbieders die komen staat wel vast, 

mensen gaan als ze alles willen blijven zien meer moeten betalen dan nu via hun extra abbo bij hun provider.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Gevolgen overnames door Disney op tv on demand?

Ik verwacht inderdaad ook dat Play More gaat leeglopen. Contracten tussen Netflix en Disney lopen af, dus die tussen Telenet en Disney zullen ook niet meer verlengd worden. Als dan binnenkort ook nog WarnerBros met hun HBO Max komt en Telenet dus de rechten van HBO-series verliest, dan wordt Play More een lege doos. Dan kan je dit misschien enkel nog aanbieden aan 5 euro per maand en gratis voor Wigo-klanten, want mensen gaan geen 25 euro per maand betalen voor 1 film en 2 series per maand.

0 Likes
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Gevolgen overnames door Disney op tv on demand?

Er is nog meer op komst film1 voor vlaanderen. Hbo plus hulu plus disny plus. Hou u maar vast binnenkort keuze genoeg. Maar pasop ook keerzijde. Sony film in benelux al faiiet

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Gevolgen overnames door Disney op tv on demand?

En ondertussen kunnen we stellen dat er geen nieuwe titels van Disney meer zullen toegevoegd worden aan Play More. Mary Poppins Returns kwam eind december in de bioscopen en is sinds de eerste helft van september te bekijken via Play More. Captain Marvel kwam half januari in de bioscoop en staat ook niet op de kalender van premières in november in Play More...

0 Likes