42420
netweters
|
18804
gesprekken
|
20302
vragen
|
@RonC schreef:Als je nu op dit moment HBO Max neemt, heb je dan letterlijk het aanbod van Streamz of heeft Streamz toch nog net iets meer?
het HBO-aanbod was vroeger één van de sterkhouders binnen Streamz, met series zoals Game of Thrones en ook oudere klassiekers zoals Band of Brothers en The Sopranos. Die zijn nu allemaal verhuisd naar HBO Max, met de voorbije maanden bijvoorbeeld ook het nieuwe seizoen van House of the Dragon (dat ook nog wel via Streamz te bekijken was als laatste HBO-reeks in het aanbod), de Batman spin-off The Penguin en de prequel-serie Dune Prophecy. In de volgende maanden volgen nog meer lang verwachte titels zoals nieuwe seizoenen van The White Lotus en The Last Of Us (waarvan vorige reeksen wel nog via Streamz te bekijken waren).
Naast dat aanbod van HBO-series zijn de films van filmstudio Warner Bros ook een belangrijke pijler in het aanbod van HBO Max. Zo zijn sinds de lancering van HBO Max recente blockbuster-titels zoals Wonka, Dune Part Two, Godzilla x Kong: The New Empire, Furiosa, Twisters, Beetlejuice Beetlejuice en het zwaar geflopte Jokere: Folie à Deux al toegevoegd aan het filmaanbod.
Voor 5 euro extra per maand wordt ook het uitgebreide sportaanbod van Eurosport zonder reclames toegevoegd, met momenteel de volledige Australian Open tennis (met elke match op eender welk veld) en binnenkort ook heel veel wielrennen gedurende het seizoen op de weg met o.a. de exclusieve live-verslaggeving van de Giro d'Italia.
Het aanbod op Streamz daarentegen bestaat momenteel vooral uit Vlaamse content, aangevuld met het beste van Paramount+ en (op dit moment vooral oudere) Sony-films.
Beide streamingdiensten staan dus volledig los van elkaar, alleen had je vroeger dus het HBO-aanbod (enkel de eigen series en dus geen films van Warner Bros) inbegrepen in je Streamz-abonnement, en nu niet meer.
@m-jan20 schreef:
Ik zie dat Paramount+ series (zoals bijvoorbeeld Yellowstone) ook op Netflix verschijnen binnenkort…
Mogelijks volgen er in de toekomst Paramount-reeksen op niet-exclusieve basis op Netflix, maar bij Yellowstone staat er bijvoorbeeld op de Belgische Netflix nog geen datum op wanneer deze beschikbaar zal worden. Zo zijn in Nederland ook diverse Warner Bros-films beschikbaar op Netflix en hier niet. Zo zijn daar films zoals Blue Beetle en Barbie beschikbaar, terwijl deze hier zelfs nog altijd niet beschikbaar zijn op HBO Max en dus in Nederland op beide diensten staat.
Ik meen mij nog wel te herinneren dat de deal tussen Streamz en Paramount werd afgesloten voor een duurtijd van 2 jaar, en daarvan is nu al ruim een jaar voorbij. Afwachten dus wat er tegen het einde van het jaar nog overschiet aan internationaal aanbod op Streamz, want het blockbuster-aanbod van Streamz+ is tegenwoordig om van te janken. Nadat studio's zoals Disney en Warner Bros hun eigen streamingdiensten hebben en ze het pay1-window van Universal al even kwijt zijn aan Netflix, lijken ook nieuwe Sony-films maar tergend traag beschikbaar te worden op Streamz+... Waar vroeger Prime Film kon uitblinken met exclusieve deals voor alle grote cinema-releases is het de laatste jaren afgezwakt naar vooral B-films, en de prijs voor een abonnement is jammer genoeg niet gedaald.
@Hofkens schreef:
@m-jan20 schreef:
Ik zie dat Paramount+ series (zoals bijvoorbeeld Yellowstone) ook op Netflix verschijnen binnenkort…Mogelijks volgen er in de toekomst Paramount-reeksen op niet-exclusieve basis op Netflix, maar bij Yellowstone staat er bijvoorbeeld op de Belgische Netflix nog geen datum op wanneer deze beschikbaar zal worden.
30 januari, staat in de app.
Prime Video vind ik overigens voor €25/jaar een tóp deal. De series groeien toch aan kwaliteit/budget, en ook de fillms van o.a. hun MGM studios (Red One, Civil War, Everything Everywhere All at Once, Ferrari, The Report, ...) zijn echt goed voor die prijs.
Die 25 euro blijft een deal dat juist
Ik dacht voor Paramount+ 4 euro extra per maand kost enkel per maand en geen deal voor een jaar
@m-jan20 Met een Nederlands vpn kan je skyshowtime nemen in Nederland met Paypal, is het paramount+ aanbod dat Streamz ook aanbied, ik heb het 4K abbonement kunnen afsluiten voor 6€ per maand, er staan series op van de 80’s dat hier niet te zien zijn, alleen een nadeel is dat het soms seizoen 1 en 2 is en niet meer.
series dat Streamz aanbied van paramount+ is dan in 4K, een veel mooier beeld dan wat Streamz aanbied.