Beantwoorden
Dominique1970
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

High maintenance

De serie High Maintenance gaat niet open als je er op klikt in Play. Ik heb gisteren gebeld om dat te melden maar de vrouw aan de telefoon was niet mee. Ze stelde allerlei belachelijke "oplossingen" voor. Feit is, het icoon is zichtbaar aanwezig in Play maar je kan er niet naar kijken. Is dat maar mogelijk vanaf een bepaalde datum misschien?

0 Likes
9 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

High maintenance

@Dominique1970

 

Ik heb het net even getest en bij mij blijft het cirkeltje maar draaien en draaien ... de film start inderdaad niet.

 

Is dit hetzelfde fenomeen als bij jou of krijg je een of andere foutmelding of blokkeert heel de boel?

 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dominique1970
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

High maintenance

Het gekke is ook dat het icoon van High Maintenance wel te zien is bij recent toegevoegde series op mijn Yelo Play app op mijn tablet maar niet op mijn smartphone. Echt weird.

0 Likes
Dominique1970
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

High maintenance

Bij mij geen melding, het doet helemaal niets. Wou dit melden aan Telenet maar voelde me een roepende in de woestijn, totaal onbegrepen. Ze heeft me een kwartier in wacht gezet, heb dan maar toegelegd. Vraag me af of ze het nu al weten dat het niet werkt.

 

0 Likes
Dominique1970
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

High maintenance

Heb mijn tablet heropgestart en nu is de serie hier op ook verdwenen. Vraag mij af wat er aan de hand is. Hoop dat ze hierover gn communiceren.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

High maintenance

@Dominique1970 via de nieuwe telenet box staan de 3 seizoenen er op en speelt de eerste aflevering van seizoen 1 direct, 

weet niet welk seizoen je wilt bekijken, maar hier werkt die alvast nog.

 

update: Seizoen 3 aflevering 1 ook kunnen afspelen, staan nog maar 3 afleveringen op van seizoen 3.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

High maintenance

@Dominique1970

 

Ik weet niet of iemand ergens gereageerd heeft (intern telenet wel te verstaan), maar ik heb net nog eens getest (Yelo TV op de PC) en ik kan alledrie de seizoenen opstarten en ze spelen. Bij mij dus geen probleem meer.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

High maintenance

Even op mijn smartfoon getest en ook daar geen probleem Smiley Vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dominique1970
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

High maintenance

Ondertss werkt het hier ook terug zowel op de tablet als op de smartphone maar helaas is de serie niet zo goed als Weeds zoals ik persoonlijk hoopte. Bedankt vr jullie reacties! Fijne dag nog.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

High maintenance

@Dominique1970, ik vermoed dat dit een kortstondig probleem geweest gaat zijn in de backend. Blij om te lezen dat het uiteindelijk in orde is gekomen! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes