Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?

Tags (2)
0 Likes
232 reacties
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik blijf bij mijn abo bij ES beperkt tot Belgisch voetbal voor 11 euro/maand.

Ik doe dit ook uit principe, ik wil mij niet langer laten uitbuiten door TN met mij te doen betalen voor producten die ik niet wil.

Mocht ik overigens in mijn nieuwe woonsituatie de mogelijkheid hebben, ik zou onmiddellijk terugkeren naar satelliet-TV bij TV-Vlaanderen nu ze ook het Belgisch voetbal hebben aan een faire prijs en met de beste beeldkwaliteit.

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Jupiler Pro League op Play Sports

@riji 

De zwakste schakel bepaalt de sterkte van de keten. Als het opgenomen signaal bij de eerste doorsturing al niet goed is, is het nergens goed.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports


@riji  schreef:

Ik blijf bij mijn abo bij ES beperkt tot Belgisch voetbal voor 11 euro/maand.


Dan pak je best ineens een jaarabonnement, dan bespaar je nog is €23/jaar! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

@janne_man Ik zie het zo: de kwaliteit van de opname kan wellicht moeilijk verbeterd worden, maar wel met mindere kwaliteit afgeleverd worden op een TV-scherm.

Ik had het overigens niet specifiek over het voetbal maar over de beeldkwaliteit bij satelliet-TV in het algemeen tov kabel-TV.

0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

@m-jan20 een goede tip wellicht

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@riji de kwaliteit op satelliet is ook niet al te goed, bij snelle beweging heb je ook belabberd beeld,

dit komt door de aanvoer voor eleven hun beelden die via satelliet worden aangevoerd in een al mindere HD kwaliteit, dan moet dit nog beetje gecomprimeerd worden voor de providers en de ene comprimeert dat meer dan de andere.

bij tv Vlaanderen hebben ze de minste capaciteit voor hun eigen zenders, waar je zelf een Vijf, Zes en Caz, Caz2, Vitaya en eclips in SD krijgt via satelliet.....

Eleven 1 en 2 met de buitenlandse voetbal is ook in SD, nog slechter beeld dan op telenet wegens te beperkte bitrate, en er is maar 1 pro league zender wel in HD,  wees gewaarschuwd.

via de app zouden ze dan weer wel in HD zijn de voetbal kanalen, maar daar is ook een ferme compressie op.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

Een 3-tal jaar terug was satelliet-tv toch gekend om zijn grote bandbreedte en ik herinner mij prachtige beeldkwaliteit die ik bij TN nog niet gezien heb. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@riji vroeger ja, nu zijn er ondertussen al 3 transponders afgestoten op de 23.5 waardoor ze veel zenders op een transponder hebben gezet, maar die Vlaamse zenders zitten al sinds begin in SD op satelliet dat ik noemde.

ze hebben zelf een History HD zender naar SD omgezet om plaats te houden op de transponder.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes