Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?

Tags (2)
0 Likes
232 reacties
Eric007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Jupiler Pro League op Play Sports

ja ik zie nu dat hun logo op de 3 zenders veranderd is maar nog geen extra kanaal.....zonder extra kanaal kan je ook daar geen Belgisch voetbal zien...

0 Likes
Eric007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Jupiler Pro League op Play Sports

denk dat ze dan het Biljaaren en Petanque gaan toevoegen om de prijs gelijk te houden...😂

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Jupiler Pro League op Play Sports


@Eric007  schreef:

ja ik zie nu dat hun logo op de 3 zenders veranderd is maar nog geen extra kanaal.....zonder extra kanaal kan je ook daar geen Belgisch voetbal zien...


Het klopt inderdaad dat Eleven Sports hun logo heeft aangepast sinds gisteren. Maar het klopt idd ook dat je op de kanalen die nu worden doorgegeven door Telenet (Eleven1, Eleven2 en Eleven3) GEEN Belgisch voetbal zal kunnen bekijken. Ze tonen wel spots tussendoor voor de Pro League, maar deze komen dus op andere kanalen die zaterdag starten en (nog) niet te bekijken zijn via Telenet.

0 Likes
Eric007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Jupiler Pro League op Play Sports

dus als ik het goed versta....de nieuwe kanalen zijn niet beschikbaar via telenet indien er geen akkoord is , daar ik een LG Oled tv heb en in de content store er ook geen Elevensports app te vinden is dan maar Apple tv??

0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik heb Play Sport hier al geannuleerd en voor het eerste maand een abo op Eleven (via website) genomen.

 

We kunnen niet blijven wachten tot Telenet en Voo een akkoord hebben. Klanten worden ongeduldig en moeten noodgedwongen uitwijken naar een (tijdelijke) andere operator.

Al hebben ze bij de Telenet klantendienst, dat ze nog onderhandelen (vandaag).

 

Er zijn 2 kanalen bij Eleven  (website) toegevoegd, maar ze zenden vanaf a.s. zaterdag 8 augustus.

Een nadeel is dat er nog geen HD is, geen casting van de app naar de tv. En we konden hier de app niet upgraden of downloaden. 

 

Dus ja, Eleven heeft nog wat bugs en problems, we kunnen via hun website kijken. Play Sport is toch 5X beter, maar op een bepaald moment moet je als voetbalfan, een keuze maken...

 

 

Tags (3)
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Jupiler Pro League op Play Sports

Vers van de pers: 'Aftellen naar voetbaldeal tussen Telenet en Eleven Sports' (De Tijd - 5/8/20).

 

Wat mij verbaasd is, dat Telenet wel degelijk de ongeruste abonnees hebben gehoord, maar nog altijd niks besloten hebben. Het kan hun imago wel eens een deuk krijgen, als ze niet tekenen. Orange zwaait al in de rug van Telenet met hun tv-aanbod.

 

Enfin, voor diegene die het artikel willen lezen, ga je gang...

We blijven bij Telenet!

 

Goeie start naar het kijken van je voetbalploeg(en)....

0 Likes
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Jupiler Pro League op Play Sports

0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik heb alles bij telenet en bij mijn televisie heb ik playsports abonnement. Nu zie ik dat de 3 kanalen van sporteleven weg zijn. Hoe komt dat? Ik heb naar telenet gebeld en ze gingen mijn recorder resetten.

0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik kijk vandaag op mijn tv toestel naar alle kanalen en mijn 3 eleven sport kanalen zijn weg. Is dat normaal? Hoe kan ik de Belgische voetbal volgen nu?

0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Hoe doe je dat een abonnement nemen bij sports eleven terwijl je tv klant bent bij telenet. Nog dit ik had 3 zenders van sports eleven en die kanalen zijn nu weg?????

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@danny9Die zenders zijn verzet van plaats en er komen 3 extra kanalen erbij voor de Vlaamse voetbal eens Telenet en Eleven overeengekomen zijn 😉

 

voor de eleven abbo moet je dit online bestellen, maar die site is even in onderhoud momenteel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ze hebben klanten genoeg???? Daarom krijg ik nog maandelijks telefoon of als ik ze zelf op bel proberen ze me nog iets extra aan te smeren om te nemen wat me uiteindelijk me maandelijks betalingen duurder maakt. Elke euro die ze meer uit uw zakken kunnen halen hoe beter. Dus zo goed zal het ook niet gaan bij telenet als ik ze bezig hoor.

0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Dus beste master - magic1 moet ik dan uiteindelijk iets doen om de Belgische voetbal te kunnen zien indien telenet en eleven overeenkomen? Uiteindelijk betaal ik nog maandelijks 25euro voor playsports en met corona maanden heb ik al een paar maanden voor niks betaald.

0 Likes
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Mijn problemen om de JPL te zien zijn opgelost met de nieuwe app van elevensports kan ik streamen naar de tv met chromecast ,bedankt elevensports.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports

Indien m'n huisgenoot niet naar Golf & Formule 1 keek via Play Sports, had ik dat ook al lang vervangen door Eleven Sports zelfs (kost de helft & rechtstreeks native Apple TV app van Eleven). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.