Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?

Tags (2)
0 Likes
232 reacties
eddy1960
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Jupiler Pro League op Play Sports

Telentbox volledig afgelegd nog niks verschoven misschien komt het nog. Het zijn toch net zo goed onzekere tijden voor Orange, Proximus Eleven sports. Ik vind dat dit niks met geduld te maken heeft als er nog maar vier dagen resten. Hoe lang kan je de echte voetbalkijker, abonnees in spanning laten?  Je mag het draaien en keren zoals u wilt u doet dit niet met uw trouwe abonnees en zeker als telenet zijnde er reeds een maand een akkoord is met de concurrentie. Ach ze hebben klanten genoeg kan hen wij schelen of er naar de concurrentie gaan.  Erg, erg, erg als trouwe klant en voor zovelen. Zeg er verder niks meer over ik zal de voetbal in ieder geval zien. Misschien kunnen ze een week of drie laten spelen om te zien hoe het verder gaat met de corona ( een monster van een virus).  Daaag allemaal. Niks is persoonlijk bedoeld naar de netwetertjes toe zeg alleen mij gedacht. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@eddy1960 op de telenet box is dat altijd een dag later die verschuivingen 😉 

komt wel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports


@Steven-E  schreef:

Stel in het ergste geval dat je één speeldag mist


Ik zal als klant is proberen 1 factuur te missen...

 

Echter denk ik wel dat in de loop van deze week een akkoord bereikt zal worden


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Jupiler Pro League op Play Sports


@m-jan20  schreef:

@Steven-E  schreef:

Stel in het ergste geval dat je één speeldag mist


Ik zal als klant is proberen 1 factuur te missen...


Voor Play Sports betaal je “vooruit” he, dus stel geen JPL, en je zegt op, dan krijg je de periode terug gestort op de volgende aanrekening.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports

@Steven-E ik kijk thuis voetbal, en vader Golf & Formule 1. Maar €20/maand voor een beetje golf & formule 1 is toch wat veel... en zomaar opzeggen gaat dus niet. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
eddy1960
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Jupiler Pro League op Play Sports

Telenet doet zowiezo slechte zaak ongeacht zelf als er toch nog een deal komt (klantenverlies). En komt er geen deal nog veel meer klantenverlies. Ik heb hier heel wat nuchtere zaken naar voor gebracht maar daar gebeurd niks mee.  Je kan niet steeds blijven vissen in dezelfde vijver. Goodbye Netweterjes. Dank aan iedereen die me hier te woord stonden.  

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Jupiler Pro League op Play Sports


@m-jan20  schreef:

@Steven-E ik kijk thuis voetbal, en vader Golf & Formule 1. Maar €20/maand voor een beetje golf & formule 1 is toch wat veel... en zomaar opzeggen gaat dus niet. 


Toch wel, gewoon naar de klantendienst bellen en Play Sports wordt onmiddellijk afgezet. Het wordt dan pro rata verrekend op de volgende aanrekening. Je betaalt dus niet meer na de dag de opzeg. Wel rekening houden met de minimum contractduur van 1 maand, maar daar ben je (als bestaande Play Sports klant) al lang voorbij.


alle info op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/opzeg-extra-pakket-hoe-op-je-aanrekening


Indien de JPL zou verdwijnen uit het Play Sports pack zal ook de prijs van het pakket wel dalen. Die gaan ze niet kunnen aanhouden.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Eric007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Jupiler Pro League op Play Sports

toch jammer dat alleen playsports de Premier League uitzendt...was anders al naar Orange of Proximus...

0 Likes
Eric007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Jupiler Pro League op Play Sports

'k heb wel een vraagje....lees soms dat je bij eleven sports je een abonnement kan nemen ..maar hoe gaat dit dan? er zijn nu 3 kanalen elevensports 1,2,3...en er zouden er 3 bijkomen....als ik nu rechtstreeks een abonnement bij hen neem gaat dit dan automatisch naar die nieuwe kanalen?moet je dan iets activeren of zo? 

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Jupiler Pro League op Play Sports

Momenteel is het onmogelijk om een nieuw abonnement te kopen via Eleven Sports zelf aangezien zij hun website gaan updaten voor de nieuwe start. Het huidige internationaal abonnement (80 euro per jaar) geeft de 3 kanalen die ook via Play Sports te bekijken zijn. Daarnaast is er ook een Pro League-abonnement (109 euro per jaar) waar de 3 nieuwe kanalen te zien zijn. Een combinatie van beide abonnement kost 149 euro per jaar voor dus 6 kanalen van Eleven.

eddy1960
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Jupiler Pro League op Play Sports

Paar dagen geleden omdat de traagheid en de onduidelijkheid voor klanten van play sport zo groot is heb ik mij geabonneerd op een maandabonnement eleven sports 14,99 euro voor alle voetbal. Nu is het niet mogelijk om te abonneren tot 5 augustus ze zijn update aan het doen.  Je moet u registreren een log in maken en de gewenste formue betalen dat je wenst.  Van zodra dit gedaan is kan je kijken. In die 14,99 zitten ook de nieuwe kanalen. 

DDesouter
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Jupiler Pro League op Play Sports

Update aub?

 

Anders zet ik vrijdag de overstap in route.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@DDesouterdit is een forum door en voor Telenet klanten, wij kunnen u geen update geven zolang we zelf ook geen update van Telenet lezen, dus word het wachten tot er meer info is.

gewoon geduld, het kan zijn dat het dit weekend niet doorgaat, het nieuws opvolgen dus 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports


@Steven-E  schreef:

@m-jan20  schreef:

@Steven-E ik kijk thuis voetbal, en vader Golf & Formule 1. Maar €20/maand voor een beetje golf & formule 1 is toch wat veel... en zomaar opzeggen gaat dus niet. 


Toch wel, gewoon naar de klantendienst bellen en Play Sports wordt onmiddellijk afgezet


Dat bedoel ik niet, aangezien mijn vader naar golf & Formule 1 gaat blijven kijken (met of zonder voetbal), zullen we verplicht zijn een tweede abonnement (=€10/maand) te nemen bij Eleven zelf. Want ik acht de kans bijzonder klein dat (indien Telenet geen voetbal gaat uitzenden) Play Sports dan goedkoper wordt. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports


@Eric007  schreef:

'k heb wel een vraagje....lees soms dat je bij eleven sports je een abonnement kan nemen ..maar hoe gaat dit dan? 


Dit kan hier. Dit is wel los van Telenet, je kijkt dan via de Eleven app zelf (op smartphone, tablet, browser, smart TV, ...). 

 

Telenet zelf heeft 3 Eleven Sports zenders, hopelijk komen de Pro League zenders er deze week nog bij...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes