Beantwoorden
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

Kan sinds een 5 tal weken niet meer op de website van playsports.be aanmelden.De technischeTelenet tv app.Maar zou graag terug gewoon kunnen  kijken  dienst van 

telenet heeft met ander paswoord geprobeerd en die geraken erin.Heb met dat paswoord geprobeerd bij mij en lukt niet.Heb hulp op afstand gedaan met de firma van mijn internet security en die vindden na alles geprobeerd te hebben ook niks verkeerd bij internet security ESET.Kan WEL kijken langs de Telenet Tv app op laptop..Ik gebruik de website van playsports.be enkel voor als er iets mis is met Telenet tv app.Heb met verschillende browsers geprod-beerd en mijn cookies en geschiedenis gewist.Lukt me niet.ervoor heb ik altijd zonder enig probleem kukken kijken langs website playsports.beHelp..

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: kan niet meer aanmelden op website playsports.be

Tags (2)
0 Likes
12 reacties
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

Sinds een 5 tal weken kan ik niet meer aanmelden op website van playsports.be met mijn laptop.Geeft elke keer de fout oeps er is iets fout gegaan probeer opnieuwTechnische dienst van Telenet heeft paswoord veranderd en die geraken zonder problemen aangemeld met mijn login.Heb met dat nieuwe paswoord geprobeerd met laptop maar lukt nietHeb hulp op afstand gehad met Eset in verband met mijn internet security maar na ongeveer een uur vanalles te proberen ..lukt niet.Ik kan wel langs de Telenet Tv app Kijken maar deet dit altijd langs website van playsports.be Help aub

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

Kan iemand @Yveke helpen?


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

@Yveke 

Kun je eens je cache en cookies legen van je browser. Als dat niet lukt probeer eens een andere browser en zie of het daar wel in lukt. 

Als ze het op afstand kunnen dan zou je het zelf zeker moeten kunnen om in te loggen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

Heb men cache en cookies vewijderd en met chrome en Edge browser geprobeerd,niks.Op afstand hebben ze niet maar de Technische dienst van Telenet heeft wel mijn paswoord veranderd en die geraakten er direct in.Heb met zelfde paswoord geprobeerd maar,niks.Eset heeft op afstand alles na gegaan van instellingen van internet security en hebben na een uur gezegd dat het aan mijn laptop ligt.Heb daarvoor altijd zonder enig probleem kunnen aanmelden.Maar gelukkig kan ik nog langs de Telenet Tv app kijken langs laptop.Heb ook geen ander toestel om te testten.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

@Yveke 

En als je die internet security eens uitzet of lager zet of eender wat , geen wat je hebt natuurlijk , kan je dan nog eens proberen ? Dan ben je toch zeker of het aan hun ligt of niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

heb internet security uitgezet.niks.heb de browser firefox ook geprobeerd,niks.Met firefox geraak ik aleen op de opwarm pagina van playsports.be en blijft dan op die paginaZal wel langs de Telenet Tv app kijken.Geen probleem daar.is duidelijk iets met mijn login denk ik.

0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

Weet er misschien iemand de telefoon nummer van playsports?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

@Yveke 

Ja hoor 015 66 66 66 . 

Playsport is namelijk van Telenet zelf en is niet iets wat apart is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

Thnx.

0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

ik heb zo juist een mail van playsports gekregen.Zou aan mijn laptop liggen.Waarschijnlijk met een update van windows 11 naar versie 22h2.Maar ik kan maar niet vindden wat er dan verandert zou zijn in mijn instellingen omdat ik op alle andere websites geen enkel probleem heb.Gelukkig kan ik kijken langs Telenet Tv app.Thnx voor me proberen te helpen.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be


@Yveke  schreef:

ik heb zo juist een mail van playsports gekregen.Zou aan mijn laptop liggen.Waarschijnlijk met een update van windows 11 naar versie 22h2.Maar ik kan maar niet vindden wat er dan verandert zou zijn in mijn instellingen omdat ik op alle andere websites geen enkel probleem heb.Gelukkig kan ik kijken langs Telenet Tv app.Thnx voor me proberen te helpen.


Denk dat het inderdaad een gemakkelijk excuus is om het op een Windows-update te steken. Als alle anders sites wel werken ligt het probleem ergens bij Telenet. En ook al komt het misschien enkel voor bij die update van Windows 11, dan is het aan Telenet om zelf ook met een update te komen die het probleem zou oplossen.

0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan niet meer aanmelden op website Playsports.be

En plotseling na zovele maanden werkt het terug.Tovenarij?

0 Likes