24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik zag net op kanaal 51 dat studio 100 tv er weer bijkomt bij Telenet.
vanaf februari er waarschijnlijk terug bij.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Studio 100 tv
Dit staat nu ook op de website van tvvisie.be
https://tvvisie.be/nieuws/belgie/25januari2023/studio-100-tv-keert-terug-naar-telenet_120121/
@Master-Magic PlopperDePlop, dat klopt inderdaad. Vanaf 1 februari zal Studio 100 TV terug toegevoegd worden aan het aanbod. 😁
Niet in de EPG maar wel in de Telenet tv App
@Master-Magic het is kanaal 30 en niet kanaal 51! 😉
blijkbaar niemand anders hier die dat opmerkt 🤔
@Ex-Netweter
het is niet omdat ik het op 51 vindt dat dit voor iedereen zo is, ik heb hier nergens gezegd dat je het op die nr kan vinden, eerst eens goed lezen voor je iemand aanvalt,
laatste tijd heb je altijd iets negatief als ik iets post,
wat is je probleem, deze site staat los van mijn eigen site, dus stop met je bashing.
@Master-Magic bedankt dat je dit proactief deelde op De Netweters! 👊
Is dit ook voor de gebruikers van Flow TV zonder decoder?
Komt de studio 100 go app ook bij telenet?
@Master-Magic schreef:@Ex-Netweter
het is niet omdat ik het op 51 vindt dat dit voor iedereen zo is, ik heb hier nergens gezegd dat je het op die nr kan vinden, eerst eens goed lezen voor je iemand aanvalt
@Ex-Netweter heeft wel gelijk: Studio 100 tv zit op kanaal 30, tussen Disney Channel VL (29) en Nickelodeon (31).
Waarom jij het op 51 vindt is mij een raadsel, gezien Eclips TV op kanaal 51 zit.
Wellicht heb jij de volgorde van kanalen gewijzigd, en is de nieuwe zender dan op de eerste vrije plaats aangekomen? Of zit je in de regio Brussel/Wallonië (daar is de nummering verschillend).
In dit geval is het kanaalnummer waarop jij de zender vindt niet relevant voor de andere gebruikers 🤔