24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20725
vragen
|
Kreeg vanmorgen een mail dat de prijzen van Streamz terug omhoog gaan met een euro bijna.
wordt wel heel duur op den duur voor wat ze aanbieden, gaat de kwaliteit van geluid en beeld dan ook omhoog ???
dit gaat in vanaf 10 april 2025.
@Master-Magic schreef:gaat de kwaliteit van geluid en beeld dan ook omhoog ???
Die vraag kan je beter richten aan Streamz. Binnenkort is er enkel nog de Streamz app (de versie via de Telenet TV-theek verdwijnt) dus dan is dat helemaal aan hen.
@WG94 In de code van Streamz online ziet men dingen dat naar 4K opties doen lijken, of ze dit gaan toepassen is nog de vraag, er zijn amper streaming opties via online site dat 4K aanbied, we zullen het zien hè met de tijd, het zou mooi zijn dat er een betere beeldkwaliteit komt via site.
het Nederlandse skyshowtime bied ook 4K aan via de app maar daar werkt het niet op de site de streaming in 4K, dat is enkel via de app.
Ik heb een tijdje geleden na jaren Streamz vaarwel gezegd. Het aanbod was te mager en de beeldkwaliteit was ver onder de norm. Als men nu pretendeert dat 4K in de pijplijn zit hecht ik daar weinig waarde aan. DPG beloofd een hele boel “en werkt elke dag zeer hard” (volgens hun eigen zeggen” om verbetering te brengen maar in de realiteit is daar weinig van te merken. Een beetje de streamingdienst van den Aldi. We moeten nu eenmaal ver over de grens kijken voor kwaliteit. 🤔
@Jo77 idd, kwaliteit is ver zoek bij Streamz voor beeld, bij sommige series is nu al 5.1 geluid, maar nog niet bij alles.
de beeldkwaliteit laat nog te wensen over op een 4K scherm en zelf op een Full HD scherm zie je het.
ik heb voorlopig nog de versie voor 5 maanden met de reclame optie om af te wachten of er nog iets deftig bij komt, maar voorlopig is het maar pover,
heb gelukkig nog Skyshowtime erbij voor bepaalde series in 4K te bekijken (weliswaar met VPN nodig om te kunnen bekijken) en betaal nog met de actie net geen 6 euro daarvoor tot ik opzeg.
en HBO max en heb grotendeels het aanbod dat Streams aanbied (zonder HBO max), al is HBO Max ook wat flauwer geworden de laatste 2 maanden, weinig nieuwe films en qua series is het ook kalm.
via hbo max heb je optioneel ook nog de sport-optie,mocht je daarin intresse hebben.