24756
netweters
|
152397
antwoorden
|
20699
vragen
|
Voorlopig nog niet. Er zou een akkoord zijn met Eleven, maar Telenet heeft dit zelf nog niet bevestigd.
Het is voor iedereen afwachten of men het vandaag nog klaar krijgt.
Anders is dit een tweede week op rij dat ze de mist in gaan met niet naar de klanten te communiceren
De helpdesk zegt waarschijnlijk geen JPL dit weekend op telenet😫
Het Nieuwsblad communiceerde woensdagavond dat de real rond zou zijn en er enkel donderdag nog een handtekening moest geplaatst worden. Aangezien zowel Telenet als Eleven nog niets hebben aangekondigd, lijkt het dus dat Het Nieuwsblad zich verlaagde tot het niveau van andere rioolkranten met clickbaitrommel.
De kans dat er dus dit weekend Belgisch voetbal te zien zal zijn via Play Sports op de nieuwe Pro League-zenders is dus volgens mij klein...
Telenet: waar je mag betalen en niks terugkrijgt. Geen voetbal, geen Disney +
@Ex-Netweter Ofwel kan je de match bekijken op:
- Eleven 1 (via Eleven app en website)
- ofwel via 'optie' Voo sport - Eleven 1 (kanaal 720 - Vlaanderen)
* Opmerking: Je eerst Betv sport nemen en dan activatie Voo sport.
(je kan optie Voo sport niet apart nemen).
Dit is als je Frans begrijpt/spreekt. Denk wel goed na, als je voor deze optie kiest.
link: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/wat-is-voo-foot-
Ja je kan vanaf nu alle matchen weer kijken dit is vanaf play sport 6
Ik ben blij dat de deal rond is maar de beeldkwaliteit mag beter (Moeskroen- KV Mechelen).
Bij snel bewegende beelden onduidelijk beeld!
Dit zal zo toch niet blijven zeker?
Zo'n belabberde beeldkwaliteit?
Ik wou naar "Genk- Leuven " kijken op tv.
Wat een beeld: blokvorming-uitvallen-onscherp.
Als dit zo'n week aanhoudt zeg ik het opnieuw op!
ligt wel niet aan telenet maar eleven, zal identiek bij orange en proximus zijn. maar inderdaad het was heel erg
Sinds de lancering van de 3 Eleven voetbalzenders (vorige Vrijdag), heb ik op die 3 zenders blokvorming dat het niet normaal is.
Ik heb gisteren naar technische dienst gebeld en daar vertelden ze me dat er meer personen al gecontacteerd hebben voor dit probleem.
Het zou te maken hebben met een hardware probleem in sommige boxen (niet alléén de nieuwe).
Ze waren naar een oplossing aan het zoeken maar tot op heden nog niets verbeterd.
Als het probleem Maandag nog niet opgelost is moest ik opnieuw de technische dienst bellen.
En waarschijnlijk zal dat ook wel moeten vrees ik.
En wat gaat dan hun antwoord zijn?
TV-box komen inruilen?
Ik heb niet kunnen wachten tot Maandag en heb zonet terug gebeld.
Wat is me dat daar voor een geknoei : nu vertelde de persoon aan de lijn dat het géén hardwareprobleem is aan de box maar een netwerkprobleem en dat de achterliggende dienst er mee bezig is.
Ik heb verteld dat mijn broer (die hier een 100 meter verder woont) géén problemen ondervind.
Hij zei:" ja dat is zo'n technische fiche dat ik daar ook géén uitleg aan kan geven".
Afwachten is de boodschap maar een vergoeding daar praatte hij niet over.