Beantwoorden
Bontehen
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! Primeur! En we zijn vertrokken!

Nederlandse zenders

Goedenavond,

 

Ik heb een vraag over het zenderaanbod. Ik heb gezocht op telenet.be maar kon zo gauw geen antwoord vinden.

 

Is het mogelijk om Nederlandse zenders te ontvangen via Telenet? Ik heb het dan over de zender zoals SBS6 , Veronica, RTL 4&5 etc...

 

Nederland 1, 2 & 3 heb ik al maar zou graag nog wat meer zenders ontvangen.

 

Ik woon in Moorsele/Ledegem

 

Alvast hartelijk dank voor u antwoord,

 

Vriendelijke groet Dennis (expat)

Tags (1)
8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nederlandse zenders

wegens uitzendrechten en reclame inkomsten die ze dan kwijt spelen bij de vlaamse comercielle zenders kan dit niet in belgie.

er is wel een omweg en oplossing via Canaal Digitaal maar dat is via satelliet dan en heeft ook zijn nadelen.

ze zijn deels bezig zenders op hun app aan het zetten zodat je met de tijd enkel nog bepaalde nederlandse zenders via de app kunt zien.

maar via telenet is dit spijtig genoeg niet mogelijk,

mits de europese regelgeving word aangepast daarvoor.

maar dat is toekomstmuziek en zie ik nog niet snel gebeuren vrees ik.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Andre6
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Al 25 duimen! π-DAY! O dierbaar België.. Say what?!

Nederlandse zenders

Beste ik denk het niet want zijn betaalzenders in Nederland 

JPR
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Tien op tien!

Nederlandse zenders

Ik kan verkeerd zijn, maar ik dacht dat dit zenders waren die enkel in een betaalpakket in Nederland aangeboden worden.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nederlandse zenders

In Nederland zijn dat bij sommige kabel bedrijven basis zenders en bij andere dan weer extra zenders (lees HD zenders waarvoor je extra betaald bij ziggo naast de analoge zenders)


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Nederlandse zenders

miischien via canaaldigitaal satteliet of zoweet niet of mogelijk is of misschien later via iptv nieuwe box telenetin betaalpakkrt

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nederlandse zenders

zie hier beetje hogerop, zal niet lukken via telenet 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Nederlandse zenders

telenet kabel en canaal digitaal zijn uitstekende aanvullers van elkaar. ik heb op telenet play more play sport betv compleet oprie france. ik vul dit aan bij canaal digitaal met tophd. zo heb je naats de vlaamse waalse en franse en play en betv zenders ook alle nederlandse alle duits en alle engelse zenders. dit vul ik aan met vod van netflix, videoland betv en playmore. en amazone prime. zo heb je een heel groot content waar je uit kan kiezen en maar 1 decoder nodig. satteliet en kabeltv gaan zo perfect hand in hand

0 Likes