24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Ik heb geen Apple TV, maar ik heb wat rondgezocht en kwam op deze uit: http://www.everymac.com/systems/apple/apple-tv/apple-tv-faq/apple-tv-recording-playing-dvds-supporte...
The Apple TV 4th Gen, which also is black, is more advanced than earlier models with support for a full fledged app store, but it still is mostly a device for streaming content from devices and from Apple's supported online partners. It has more storage than earlier devices, but it still does not have recording capability.
Volgens deze tekst kan het dus (in principe) niet. Ik heb dan nog wat verder gezocht en op verschillende sites kwam ik tegen dat het opnemen van Netflix programma's tegen de voorwaarden is.
Sinds december biedt Netflix de mogelijkheid aan om films/series te downloaden via de Android en iOS app. Aangezien ik geen Apple TV heb, weet ik niet of dit draait op puur iOS en/of er voldoende opslagcapaciteit is hiervoor.
Ik heb wel een artikel gevonden dat vermeld dat het niet mogelijk is om van de download mogelijkheid gebruik te maken op een Apple TV maar er zijn er ook die twijfel zaaien. Ik kan het helaas zelf niet testen.
Films of series van Netflix downloaden om offline te bekijken op de AppleTV kan op dit moment niet. Op een iPhone of iPad kan dat wel.
slechts een heel beperkt deel van de netflix colectie kan gedownload worden met de ios of android app. er is dus geen mogelijkheid voorzien voor de apple tv. en de files zijn heel zwaar beveiligd dus ze gewoon kopieren is ook niet echt mogelijk