Beantwoorden
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

Ergens in maart kreeg ik een mail van Telenet dat in april  Telenet stopt met prime en dat er een overgangsperiode komt voor de bestaande klanten. Jammer genoeg is deze mail verloren geraakt door een PC crash. Weet iemand nog wat juist de overgangsoplossing was en wanneer dat zou gebeuren?

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: prime van telenet stopt, maar mail is verloren geraakt

0 Likes
10 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

Ik weet niets van een overgangsregeling, maar je hebt 2 keuzes:

Als je voldoende hebt aan films op aanvraag, dan zou ik Streamz+ aanraden.

Wil je nog enkele filmkanalen en themazenders erbij, dan is er ook Play More (bevat dus ookalles van Streamz+).

 

https://www2.telenet.be/nl/producten/tv-en-entertainment/play-more/

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/streamz/?intcmp=BETLN_NL_MENU_STREAMZPRO...

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

@Dirk_H 

Van die email weet ik ook niks van , ook niks van vernomen. 

Maar je kan doen wat @Steven-E aangeraden heeft. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

Neen er was een overgangsoplossing voor prime klanten. Als ik gewoon moet overstappen en de volle pot moet betalen zeg ik alles op.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

@Dirk_H 

Nu dat ik weet bestaat prime ook al heel lang niet meer dus snap de mail niet goed. Maar goed waarschijnlijk ga je wel naar Play More of Streamz(+) moeten gaan. Je zal in het begin dit aan een korting krijgen of de eerste maand gratis en daarna zal je de volle pot moeten betalen. Waarschijnlijk gaat het wel zoiets zijn dat je als 'oplossing' hebt gekregen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

Best binnenbellen, de advisors kunnen uitgaande contacten bekijken en je persoonlijk voorstel oprakelen.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

hou mijn telenet in de gatten en kijk eens op je factuur staat er niets vermeld vanboven op de pdf

je kan altijd opzeggen wanneer je wilt ook na ontvangen factuur

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Overgangsoplossing Prime (Telenet)


@Dirk_H  schreef:

Ergens in maart kreeg ik een mail van Telenet dat in april  Telenet stopt met prime en dat er een overgangsperiode komt voor de bestaande klanten. Jammer genoeg is deze mail verloren geraakt door een PC crash. Weet iemand nog wat juist de overgangsoplossing was en wanneer dat zou gebeuren?

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: prime van telenet stopt, maar mail is verloren geraakt


Als ik het me nog goed herinner van vroeger had Prime enkel de filmkanalen en dus geen themazenders voor 19,95 euro per maand.

Indien je dus genoeg hebt aan enkel films en series kan je even goed overschakelen naar Streamz+. Dat kost ook 19,95 euro per maand en je krijgt dan toegang tot een groter aanbod op aanvraag in de TV Theek dat inbegrepen is in uw Streamz+ abonnement. Het enige dat je dan minder hebt ten opzichte van Prime zijn de kanalen van Prime (ondertussen Play More) zelf, maar alles wat daarop wordt uitgezonden kan je dan gewoon opvragen op het moment dat het jou het beste past.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

ik denk dat hij klant van eerste uur is  toen warren er 2 zenders

een vriend zijn ouders hadden maar 2 zenders (de derde ging niet open )

daar zal nu een einde aan komen

ik denk ook dat ze in de tijd bijna voor niets een  betaalde  abo hadden

ik weet in tijd dat ze een toestel wissel gebeurde om de zenders blijven ontvangen

https://tvvisie.be/nieuws/belgie/prime-haalt-hoogste-aantal-klanten-ooit_27310/

 

 

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

Klopt, mijn lidmaatschap dateert nog van filmnet. Dat werd dan canal+ En dan Telenet. Nu betaal ik voor  prime film+sport ca 34,5€.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Overgangsoplossing Prime (Telenet)

waarschijnlijk gaan ze nog packs veranderen

en er zijn nog dat rex hebben om de extra zenders

https://techpulse.be/nieuws/151857/telenet-rex-rio-beschikbaar-waar-zit-het-verschil/

 

0 Likes