24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ergens in maart kreeg ik een mail van Telenet dat in april Telenet stopt met prime en dat er een overgangsperiode komt voor de bestaande klanten. Jammer genoeg is deze mail verloren geraakt door een PC crash. Weet iemand nog wat juist de overgangsoplossing was en wanneer dat zou gebeuren?
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: prime van telenet stopt, maar mail is verloren geraakt
Ik weet niets van een overgangsregeling, maar je hebt 2 keuzes:
Als je voldoende hebt aan films op aanvraag, dan zou ik Streamz+ aanraden.
Wil je nog enkele filmkanalen en themazenders erbij, dan is er ook Play More (bevat dus ookalles van Streamz+).
https://www2.telenet.be/nl/producten/tv-en-entertainment/play-more/
Neen er was een overgangsoplossing voor prime klanten. Als ik gewoon moet overstappen en de volle pot moet betalen zeg ik alles op.
Nu dat ik weet bestaat prime ook al heel lang niet meer dus snap de mail niet goed. Maar goed waarschijnlijk ga je wel naar Play More of Streamz(+) moeten gaan. Je zal in het begin dit aan een korting krijgen of de eerste maand gratis en daarna zal je de volle pot moeten betalen. Waarschijnlijk gaat het wel zoiets zijn dat je als 'oplossing' hebt gekregen.
Best binnenbellen, de advisors kunnen uitgaande contacten bekijken en je persoonlijk voorstel oprakelen.
hou mijn telenet in de gatten en kijk eens op je factuur staat er niets vermeld vanboven op de pdf
je kan altijd opzeggen wanneer je wilt ook na ontvangen factuur
@Dirk_H schreef:Ergens in maart kreeg ik een mail van Telenet dat in april Telenet stopt met prime en dat er een overgangsperiode komt voor de bestaande klanten. Jammer genoeg is deze mail verloren geraakt door een PC crash. Weet iemand nog wat juist de overgangsoplossing was en wanneer dat zou gebeuren?
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: prime van telenet stopt, maar mail is verloren geraakt
Als ik het me nog goed herinner van vroeger had Prime enkel de filmkanalen en dus geen themazenders voor 19,95 euro per maand.
Indien je dus genoeg hebt aan enkel films en series kan je even goed overschakelen naar Streamz+. Dat kost ook 19,95 euro per maand en je krijgt dan toegang tot een groter aanbod op aanvraag in de TV Theek dat inbegrepen is in uw Streamz+ abonnement. Het enige dat je dan minder hebt ten opzichte van Prime zijn de kanalen van Prime (ondertussen Play More) zelf, maar alles wat daarop wordt uitgezonden kan je dan gewoon opvragen op het moment dat het jou het beste past.
ik denk dat hij klant van eerste uur is toen warren er 2 zenders
een vriend zijn ouders hadden maar 2 zenders (de derde ging niet open )
daar zal nu een einde aan komen
ik denk ook dat ze in de tijd bijna voor niets een betaalde abo hadden
ik weet in tijd dat ze een toestel wissel gebeurde om de zenders blijven ontvangen
https://tvvisie.be/nieuws/belgie/prime-haalt-hoogste-aantal-klanten-ooit_27310/
Klopt, mijn lidmaatschap dateert nog van filmnet. Dat werd dan canal+ En dan Telenet. Nu betaal ik voor prime film+sport ca 34,5€.
waarschijnlijk gaan ze nog packs veranderen
en er zijn nog dat rex hebben om de extra zenders
https://techpulse.be/nieuws/151857/telenet-rex-rio-beschikbaar-waar-zit-het-verschil/