|
26.961
netweters
|
167.435
antwoorden
|
|
22.447
vragen
|
Vandaag heb ik deze mail ontvangen. De afzender lijkt afkomstig te zijn vanTelenet.be, maar ik heb nog nooit van DAZN_EU gehoord.
Er is bovendien niets besteld of aangevraagd. Daarom vermoed ik dat dit een phishingmail is. Heeft iemand hier al iets gelijkaardigs ontvangen of weet iemand waarover dit precies gaat? @Suzy
Komt van : [email protected]
Activeer nu je DAZN_EU-account en vermijd dubbele betaling
Klaar voor eindeloos entertainment?
Hallo xxx (naam weggelaten door mij), Zet je popcorn maar klaar, want je hebt zonet DAZN_EU besteld via Telenet. Nog even en je kijkt onbeperkt series, films en meer! Het enige wat je nog moet doen voor je kan beginnen kijken is je account activeren via klantendienst. Belangrijk: Activeer altijd eerst DAZN_EU via klantendienst voor je kan kijken. Dat kan makkelijk via klantendienst → TV → Activeer je streamingdiensten of via de onderstaande knop. Eenmaal je account geactiveerd is, kan je beginnen kijken.
Activeer nu DAZN_EU Heb je al een DAZN_EU -account? Klik nu op Activeer en zet je bestaande account vandaag nog over. Zo vermijd je dubbele betalingen en verhuizen je gebruiksprofielen, kijkgeschiedenis en voorkeuren gewoon mee! Makkelijk toch? Veel kijkplezier!
Het Telenet-team
Je kan niet antwoorden op deze mail.
Heb je nog vragen? Neem 24/7 contact met ons op.
Factuur, netwerk, verbruik, nieuwe diensten? Regel alles makkelijk via MyTelenet.
© Telenet BV
Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België
telenet.be | tel. +32 (0) 15 66 66 66
KBO/BTW (BE)0473.416.418 | RPR Antwerpen, afd. Mechelen
Privacy statement | Algemene voorwaarden
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze link is voor de Dazn klanten van Telenet
Hoe je er aan raakt kan niet de bedoeling zijn
Kijk eens in mijn Telenet of toch geen abo hebt ook al betaal je er niet voor
@WG94 schreef:Dit is geen Phishing…
Heb je DAZN via Telenet?
Deze mail is om je DAZN-account te koppelen aan je Telenet account zodat je toegang krijgt tot de DAZN-app.
Meer bepaald:
Dit dient niet om toegang te krijgen tot de DAZN-app op je TV-box,
maar om toegang te krijgen tot de DAZN-app en -website via een computer, tablet, smartphone of smart-tv (zonder TV-box).
@Area57_1 schreef:
@WG94 schreef:Dit is geen Phishing…
Heb je DAZN via Telenet?
Deze mail is om je DAZN-account te koppelen aan je Telenet account zodat je toegang krijgt tot de DAZN-app.
Meer bepaald:
Dit dient niet om toegang te krijgen tot de DAZN-app op je TV-box,
maar om toegang te krijgen tot de DAZN-app en -website via een computer, tablet, smartphone of smart-tv (zonder TV-box).
Werkt hier zowel via de TV-box als via de DAZN website na het activeren.
@Area57_1 schreef:
Meer bepaald:Dit dient niet om toegang te krijgen tot de DAZN-app op je TV-box,
Is het niet op beide van toepassing?
Als je de activatie niet doorloopt kan je de betaalde content van de DAZN-app op de TV-box wel zien?
@Sjekke jij hebt deze communicatie normaal ontvangen, omdat je Play Sports + DAZN klant bent bij Telenet of DAZN via Play Sports hebt genomen en die klanten vanaf nu kijken via de DAZN-app ook kunnen activeren.
Goed om te weten: wij hebben ondertussen vernomen dat woensdag en donderdagnacht een groep klanten een foute e-mail en een foute sms hebben ontvangen met verkeerde informatie. Daarom is er later op die dag (gisteren 1/10) een nieuwe communicatie gestuurd naar deze klanten met de juiste informatie en activatielink. Via die weg kan je dus je DAZN-app activeren. Absoluut niet handig en erg verwarrend, waarvoor onze excuses!