Beantwoorden
d8x
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
De 3 wijzen! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Play (More) op chromecast in het buitenland.

Kan je alles wat te zien is op Play (More) op Chromecast kijken in het buitenland? 

0 Likes
5 reacties
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Play (More) op chromecast in het buitenland.

Ja hoor geen probleem.in duitsland en nederland pas gedaan. Reuze telenet is echt een topprodukt

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Play (More) op chromecast in het buitenland.

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/producten/tv-en-entertainment/play-more

 

4) Kijk overal in de EU:
Met de Yelo Play-app/Telenet TV-app kan in alle landen van de Europese Unie worden bekeken. Sommige films, series of programma’s kunnen enkel op het internetnetwerk van Telenet worden bekeken. Voor meer info over het precieze aanbod zie telenet.be/tv-app.

 

Dit had je eigenlijk zelf ook makkelijk kunnen vinden. Gewoon 'telenet play more' in een zoekmachine.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
d8x
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
De 3 wijzen! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Play (More) op chromecast in het buitenland.

Bedankt voor de reply. Dat had ik idd ook al gevonden, maar 

- kan je ook altijd casten of zitten er dar ook restricties op?

- "Kijk overal in de EU" vermeld telkens "TV kijken" en niet Play. En de 'Yelo Play app' wil nog niet zeggen 'Play', Telenet kennende zit het allemaal in de details.

- nergens kan ik vinden juist welke series/films ik kan kijken op de app (en of dat dan in het buitenland kan of niet). Ik weet vb dat je Eurosport zelfs thuis niet kan kijken op de yelo app; dat heeft blijkaar te maken met de eisen die Eurosport oplegt. Hoe zit het met de series van HBO die je via Play krijgt/voor betaald, zijn er daar ook restricties?

 

Als je 12€ betaald om extra series te kijken (at uiteindelijk de essentie is van Pla) en die dan enkel thuis te bekijken zijn dan vind ik het zwak in vergelijken met bv Netflix hetgeen ik gewoon overal kan bekijken zonder enige restrictie.

d8x
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
De 3 wijzen! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Play (More) op chromecast in het buitenland.

Thx

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play (More) op chromecast in het buitenland.

@d8x ik vul hier graag nog even op aan met wat extra informatie. Op de Telenet klantenservice kan je in enkele artikels meer gedetailleerd de restricties terug vinden. Ik som even de artikels op die je best eens doorneemt. 

 

Play of Play More kijken via de TV-app en -website

Kijk overal in de EU tv met digitale tv 

Met hoeveel kunnen we tegelijk tv-kijken? 

Waar kan ik tv-kijken met de apps van Telenet? (kort samengevat)

 

Hopelijk ben je er iets mee! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes