24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
"Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieuwe TV-box
We willen ervoor zorgen dat je als Play Sports-klant blijft genieten van de beste tv-ervaring. Daarom moet je je verouderde decoder vervangen voor de TV-box."
Deze mail kreeg ik net zonet van telenet.
Ik heb nog een decoder waar heel wat opnames opstaan die ik nog wel kijken, lees, dit gaat langer duren dan de 45 dagen dat ik de twee samen kan gebruiken.
Maar ik wil natuurlijk ook wel gewoon alles kunnen blijven kijken. Zou ook helpen als die "binnenkort" wat specifieker was... Wat moet ik hieruit verstaan?? Morgen, volgende week, volgende maand?
Iemand een idee hoe snel dit zou gaan?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieu
@Master-Magic da weet ik wel en dat was ook de vraag niet he 😉
Ben zeer benieuwd als je er 2min kunt naar kijken of zou het ineens sherp helder en geen pixelfestijn meer zijn. 🤔
ik betwijfel het...
@Peter78 schreef:Ik heb geen abonnement op Play Sports of Play More maar net eens een test gedaan met mijn TV-box V2 (de coax versie dus) en de netwerkkabel uitgetrokken en bij de kanalen 200 tot en met 207, 215 tot en met 217 en 300 tot en met 305 krijg ik de melding geen verbinding met internet dus die zenders zitten ook al via IP op deze box.
Zeer benieuwd naar de beeldkwaliteit 🤔
Iemand die mij eens kan zeggen als het op wat trekt???
Als je kijkt via de TV-box V1 of V2 tenmiste. 🙂
Want het basisaanbod was bij mijn test om te janken... 🙄
Inderdaad ik heb dit ook opgemerkt deze week eens bij een probleem dat ik even had.
heel raar dat de Pro League kanalen kunnen bekeken worden zonder internet maar Play Sports & de normale DAZN kanalen niet.