24816
netweters
|
152918
antwoorden
|
20752
vragen
|
"Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieuwe TV-box
We willen ervoor zorgen dat je als Play Sports-klant blijft genieten van de beste tv-ervaring. Daarom moet je je verouderde decoder vervangen voor de TV-box."
Deze mail kreeg ik net zonet van telenet.
Ik heb nog een decoder waar heel wat opnames opstaan die ik nog wel kijken, lees, dit gaat langer duren dan de 45 dagen dat ik de twee samen kan gebruiken.
Maar ik wil natuurlijk ook wel gewoon alles kunnen blijven kijken. Zou ook helpen als die "binnenkort" wat specifieker was... Wat moet ik hieruit verstaan?? Morgen, volgende week, volgende maand?
Iemand een idee hoe snel dit zou gaan?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieu
@Dirk_H schreef:Ik begrijp je niet. Wij hebben al jaren play sports en een tv met de Telenet tv app (Sony = Google tv). En die app werkt al een hele tijd. Ook wanneer je een decoder hebt.
@waterrat1978 heeft het over de nieuwe Play Sports app, die is voor hen nog niet beschikbaar. Maar inderdaad, als het puur over kijken naar de zenders gaat dan kan dat ook in de TV-app.
Ook voor de nieuwe klanten die geen tv abo hebben kunnen nu sport bij nemen vroeger ging dit niet
Moesten de tv zenders ook bij betalen nu moet dat niet meer
Er zal een wijziging gebeuren er zal nog 1 live stream zijn geen 2 gelijktijdig op de tv app en de play sport app
Leuke uitleg maar technisch dient de klant hiervoor toch geen internet bij Telenet af te nemen? Net zoals er bij de interactieve digicorder een Telenet modem geplaatst werd kan de Telenet modem voorzien worden bij deze klanten om via het LAN netwerk van Telenet de content te streamer voor de IP-box.
Dit is mi gewoon een manier om meer omzet te maken, en mensen die geen internet nodig hebben (ja deze bestaan nog anno 2025) nog extra op kosten te jagen.