24747
netweters
|
152256
antwoorden
|
20683
vragen
|
Wij hebben een Play Sports abonnement.
Normaal kan er dan op 5 schermen gekeken worden.
Vandaag zegt de app ons dat het maximum aantal schermen bereikt is, het staat open op TV en 1 PC scherm ... mij lijken dat 2 schermen.
Niet zo netjes precies ...
Heeft hier nog iemand last van ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier is meer info zo te zien klopt het
Voor sport is max 2 verbindingen
Wel correct
Wigo abonnement zou met 5 verschilende schermen moeten kunnen.
Trouwens, zelfs 2 lukt niet.
Vrij duur om altijd problemen te hebben.
Voor gewoon tv te kijken is 5 toestellen (voor one andere voorwaarden )
Sport max 2 gelijktijdig
Max 2, zoals op max 2 pc's of zoals op 1 tv en 1 pc ?
En wat is deze uitleg dan ? Versta ik iets verkeerd ?
Je kan gerust thuis met 4 decoders van Telenet gelijktijdig kijken. Maar met de telenet tv app of op telenet.tv is er zoals @luc55 al gemeld heeft, is het maximum twee.
Ik durf te veronderstellen en aannemen dat de huidige informatie op de website van Telenet iets actueler is dan een bericht van @Suzy van meer dan vijf jaar geleden. Wat denk je zelf?
Wel, ik heb net gebeld met de Telenet klantendienst en het is zo dat het recent gewijzigd is en dat je voor een heleboel zenders nog enkel met 2 schermen kan kijken, waaronder o.a. Play Sports. Restricties die door de zenders zelf opgelegd worden
Je moet 2 schermen begrijpen als twee schermen via de Telenet tv app of telenet.tv.
Als je kijkt met een CI+ dan kan Telenet dat aantal niet beperken. Telenet weet immers niet op welke zender je tv afgestemd is. Telenet weet zelfs niet of je an dan niet tv aan het kijken bent.
Theoretisch is het allicht technisch mogelijk om deze beperking op te leggen aan Digicbox en Digicorder voor zover die met de utp-kabel verbonden is, maar Telenet steekt daar geen geld in om dit uitstervend product nog aan te passen.
Met de ip Tv-Box kan dat het gemakkelijkst gedaan worden. Maar dat zou dan een ernstige niet te verantwoorden discriminatie zijn tegenover de gebruikers met een niet ip Tv-box.
Vb : sport jij kijkt op je telefoon en je zoon kijkt ook op zijn telefoon
Of jij kijkt op de pc en je zoon op zijn telefoon sport max 2
Je dochter kan wel gewone zaken zien op de app maar geen sport meer
En je zus kan ook gewone zaken zien maar geen sport (app computer )