24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
gisteren in een telenet center een abo genomen op play .. nog steeds niets te zien .. we zijn nu meer dan dag verder .. is het normaal dat het zo lang duurt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@loena2 normaal gezien zou dit al actief moeten zijn. Bel eens naar de klantendienst en vraag of de orders door gelopen zijn. Kan best zijn dat er ergens iets is blijven hangen met de aanvraag of deze is nog niet doorlopen.
Kijk eens in mijn telenet. Je kan daar play zien staan.
Staat het er niet is het nog niet in orde.
Je kan best wel contact nemen met de klantendienst.
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/productoverzicht
ik heb de ervaring dat als je het in mijn telenet aanklikt de play dat het sneller word geactiveerd, na 2 uur is het dan altijd actief bij mij,
vorige maand nog gedaan op 21 december in een periode dat er meer mensen in verlof waren bij telenet merkte ik als ik hen ook eens telefoneerde 😛
en online alweer gedeactiveerd omdat het aanbod mij niet kon verblijden eens ik het door liep, veel dezelfde series die al een tijdje er opstaan en dan veel series die me niet konden bekoren.
kan morgen toch pas bellen he? naar klantenservice?
daar staat play idd niet bij
net gebeld .. zondag gesloten ... dus morgen pas ...
is niet aangepast op de site zo te zien.