24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
De Play groep start vanaf 19 januari 2024 met Play Crime, een zender rond crime.
https://www.goplay.be/video/play-crime-de-nieuwe-zender-met-non-stop-crime-series-en-films
Opgelost! Ga naar oplossing.
WOW wat origineel, lekker afgekeken van RTL Nederland! daar zitten we nu allemaal achter te wachten zie, brol die al 50 000 keer is uitgezonden en waar de reclame langer duurt als het programma zelf. 😁
waarschijnlijk in loepzuivere HD beeldkwaliteit Telenet kende 😂🤣
blijven proppen Telenet, blijven proppen!!!
@Master-Magic schreef:De Play groep start vanaf 19 januari 2024 met Play Crime, een zender rond crime.
https://www.goplay.be/video/play-crime-de-nieuwe-zender-met-non-stop-crime-series-en-films
Is dat iets dat ge kunt bekijken wanneer je een "Play" abo hebt of is dat nog iets afzonderlijks en ook afzonderlijk te betalen?
Ze zeggen het niet expliciet; maar ik denk dat het hier over een nieuwe basiszender gaat, "De Play groep" is trouwens Play Media (het bedrijf achter Play4, Play5, Play6, Play7 en GoPlay - eigendom van Telenet)
Het Play abonnement bestaat trouwens niet meer, dat is vervangen door Streamz. Play More bestaat nog wel.
een gewone basiszender iedereen zal kunnen zien ook via de telenet tv flow app
@luc55 er is nog niks officieel dus waar haal jij dat van TV flow?
@StefaanH schreef:
Is dat iets dat ge kunt bekijken wanneer je een "Play" abo hebt of is dat nog iets afzonderlijks en ook afzonderlijk te betalen?
@StefaanH Play Crime zal een basis zender worden dus hier hoef je geen extra abonnement voor bij te nemen.
Ik heb ook even navraag gedaan of dit ook in Flow Tv komt dus daar komen we later nog op terug.
En welk kanaal nr is dat dan aub?
Het zendernummer is nog niet aangekondigd.
Dat zou binnenkort moeten verschijnen op Zenderaanpassingen (telenet.be)
Play7 is verhuisd naar 28, en Play Crime staat nu op 21.
Op de TV-box speelt momenteel nog Play7 op beide zenders, maar dat zal binnenkort wel gecorrigeerd worden; op de TV-app is er een Pancarte.
wow wat een lol is dit: alles van id en crime investigation (waarvoor ik extra betaal) nu in deze zender. ze kunnen zelfs geen op elkaar volgende afleveringen geven. en 24/24 is ook niet waar midden in de nacht geen uitzendingen. dacht dat ze meer inventief gingen zijn en geen ouwe brol gingen over kopen.