Beantwoorden
esen
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Play zonder Digibox?

Graag had ik meer info over ‘PLAY' om onder meer Game of Thrones en het filmaanbod te bekijken: is het mogelijk om deze enkel via de computer af te spelen? Dus zonder gebruik te maken van een Digibox? Wij hebben immers geen interesse in de 80 lineaire tv-zenders! Wat zijn de opties?

0 Likes
7 reacties
denzelva
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Play zonder Digibox?

Bedoel je dan dat je Play wil nemen zonder TV abonnement?

Play lijkt me een optie op Telenet TV en daardoor niet beschikbaar zonder TV abonnement (tenzij YUGO). Ook vermoed ik dat je niet kan inloggen op Yelo of TelenetTV zonder geldig TV abonnement.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Play zonder Digibox?

Als je een smart tv hebt die CI+ ondersteunt, dan is tv met een kaartje een optie. Hiervoor betaal je een eenmalige kost van 69 euro. Daarnaast nog de maandelijkse kost van een tv kabelabonnement en Play.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Play zonder Digibox?

Via de computer kijken = Yelo Play site of app (of als je een nieuwe tv box hebt telenet tv app/site).

 

Om deze te kunnen gebruiken moet je internet en tv van telenet hebben.

Zie https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yeloplaybe-wat-heb-ik-nodig/


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play zonder Digibox?

@esen   Als je een computer koopt (kan ook een tablet of smartphone zijn of zelfs een helehoop andere zaken), gebruik je dan alles van dat toestel? Verontschuldig mij dat ik een antwoord dat je niet gegeven hebt, in uw schoenen schuif: neen dus. Zo ook met een abonnement, je kiest dat voor bepaalde zaken en andere die je onbelangrijk en zelfs overbodig vind, neem je erbij.

 

Ik heb me ooit eens laten wijsmaken dat de eerste auto waarvan je de kleur kon kiezen de Ford T was: de keuze was eenvoudig zolang het maar zwart was. Hoe meer keuze er is, hoe meer ontevredenheid omdat juist die ene combinatie niet aangeboden wordt.

0 Likes
feke
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Play zonder Digibox?

@janne_man  Niet iedereen kiest voor een abonnement op een hele resem tv-zenders... Ikzelf gebruik mijn televisie(scherm) bvb al sinds 2014 louter voor AppleTV. Ik heb een abo op Netflix of kan bvb naar vrtnu kijken op mijn televisiescherm (via een iMac of iPhone stuur ik dat signaal gewoon door naar mijn AppleTV).

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Play zonder Digibox?

@feke 

Dat is de kunst. Pakketten zo samenstellen dat er altijd iets inzit dat men niet wil en er toch voor laten betalen.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Play zonder Digibox?

Om van Play of Play More te genieten, heb je sowieso digitale tv van Telenet nodig (hetzij via een Digibox/Digicoder/TV-Box, hetzij via CI+, hetzij via Yugo). Voor Play Sports heb je niet per se digitale tv nodig van Telenet, zij hebben wel een abonnement dat je kan aanschaffen voor enkel online te kijken. Het is niet bekend of je in de toekomst Play of Play More kan aanschaffen zonder digitale tv.