|
26.578
netweters
|
165.345
antwoorden
|
|
22.187
vragen
|
Gisteravond was er een technisch probleem bij Comedy Central, waardoor mijn opnames van Frasier niet doorgingen, nu zie ik dat men Friends toont, wat er normaal niet bij zit.
Is dit de Nederlandse versie? Heeft het met de maandwisseling te maken?
Dit is inderdaad de Nederlandse versie, ook de reclameblokken zijn Nederlands.
Ik vermoed dat dit een tijdelijke oplossing is vanwege de storing van gisteren of iemand heeft ergens een foutje gemaakt bij het herstellen van de storing.
Gezien de programmatie van de Vlaamse en Nederlandse versies zeer sterk verschillen betwijfel ik eigenlijk dat men de uitzendrechten voor de Nederlandse programmatie heeft in Vlaanderen (de meeste van de series die nu uitgezonden worden zijn bij ons op andere zenders te zien).
@Moderator hebben jullie een idee wanneer dit opgelost gaat worden?
@WG94 Toen ik daarnet zapte naar comedy centraal zag ik de juiste programma’s, is dan misschien enkel via de tv box via streaming dat er een foute stream is, of is het al opgelost ondertussen misschien.
ik keek via de dvb-c HD versie.
@WG94 Idd hier nu ook, net even naar gezapt.
is dus kennelijk afhankelijk van programma tot programma dat het klopt en dan weer niet.
de beeldkwaliteit is ook beter van de Nederlandse versie, je ziet het verschil aan de ondertiteling ook.
probleem zit bij Telenet alleen, Proximus tv gecheckt en tv Vlaanderen, daar speelt de Belgische versie perfect met south park op.