Beantwoorden
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Proximusklanten die nu al betalen voor de zenderpakketten voor digitale televisie All Stars of All Stars & Sports, krijgen vanaf 15 september ook een jaar toegang tot Disney+, de online streamingdienst van Disney die op die dag van start gaat in ons land. Dat is de essentie van de samenwerking die Proximus en Disney vandaag aankondigen.

 

Link De Tijd: https://www.tijd.be/tech-media/algemeen/proximus-sluit-deal-met-disney-rond-disney/10245043.html

Link: Het laatste Nieuws: https://www.hln.be/showbizz/tv/disney-nu-al-tegen-goedkoper-tarief-te-bestellen~aaa7ae37/

 

Weeral is Proximus het allereerste en Telenet blijft achter. Een slimme zet van Proximus!

Exclusiviteit alleen bij Proximus...

 

 

Tags (1)
48 reacties
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Disney +heeft op 8 maanden al meer abonnees dan dat ze hoopte op 5 jaar te hebben . Voor 4.95€ per maand is dat niet moeilijk . Playmore kost 24.95 ,€ per maand .. voor D-films en verouderde series 

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Telenet wordt gerund door Amerikanen. Eerst hun zakken vullen en de kruimels zijn voor de klant. 

0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

@Thailand schreef: //  .Telenet wordt gerund door Amerikanen. Eerst hun zakken vullen en de kruimels zijn voor de klant.

 

Zo mag je het ook niet zien; niet alles zijn kruimels voor de klanten.

1. Internet is het allerbeste bij Telenet

2. Basis TV is ook uitgebreid

3. Play is een zeer mooi aanbod (HBO)

4. Premier league is alleen bij Telenet (hopelijk nog zeer lang).

5. We zijn tevreden met de service van de klantendienst van Telenet.

 

Op het vlak van mobiel (gsm) is Orange wel sterk.

 

PX hebben de Studio 100 exclusief & de Champions League.

 

En zo kan ik doorgaan. Bij elke provider zijn er voor-en nadelen.

 

 

Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

En op vlak van tv: wie geeft het beste beeld weer :Of zit daar niet veel verschil in?

0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Vermoedelijk zijn er geen verschillen (Orange heeft de posten van Telenet).

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

@Guyke1 je moet eens de forum lezen van proximus, daar hebben ze nog geen eurosport2 in basis aanbod en heel veel zenders in SD dat bij telenet in HD zijn, 

er word veel geklaagd daarover,

beeldkwaliteit is ook iets minder dan telenet, en als je internet er uit ligt heb je geen tv meer, bij telenet heb je deels geen internet nodig voor tv te kunnen zien (basis zenders live).

en dan nog de onderbrekingen van die proximus box soms dat je een blauw scherm krijgt met tekst.

lees veel meer klachten over proximus tv dan telenet.

film aanbod bij proximus is ook minder dan telenet, met Disney+ gaan ze wel een beetje meer aanbod hebben maar momenteel is dat ook gene vette.

probleem is ook dat veel filmmaatschappijen exclusief op bepaalde apps komen zoals een netflix enz waardoor het moeilijker is voor een film zender om nog filmrechten te krijgen voor de kaskrakers en dan met de rest moet doen spijtig genoeg.

al is er op filmgebied momenteel ook niet echt een aantrekker van jewelste, kwaliteit gaat al paar jaar achteruit buiten vroeger.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...


@Thailand  schreef:

Disney +heeft op 8 maanden al meer abonnees dan dat ze hoopte op 5 jaar te hebben . Voor 4.95€ per maand is dat niet moeilijk . Playmore kost 24.95 ,€ per maand .. voor D-films en verouderde series 


dinsey+ lijkt mij leuk voor aanvulling... leuk voor de kids maar je kan het niet vergelijken

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...


@Hofkens  schreef: Disney heeft altijd gezegd dat ze liever een minder groot aanbod hebben dat kwalitatief aan de Disney-normen voldoet dan zoals Netflix per se elke week nieuwe Originals wil lanceren (die soms echt het kijken niet waard zijn).

@Hofkens nu doe je Netflix toch wel zwaar oneer aan vind ik. Netflix heeft echt pareltjes in zijn Originals aanbod. Kwaliteit primeert hier boven kwantiteit. Niet alles is natuurlijk even goed, maar de gemiddelde ratings liggen wel een pak hoger dan bij wat Disney te bieden heeft. Tenzij je natuurlijk van echte blockbusters houdt, dat heeft Netflix niet.

Ik geef Disney+ wel een kans, maar ik zou er nooit het maandbedrag van Netflix voor over hebben. Smaken verschillen natuurlijk, maar Netflix vind ik echt wel top!


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Ik snap zelfs niet dat mensen nog naar gewone TV (of reclame met af en toe programma) kunnen kijken met het bestaan van Netflix. Zoveel tóp series die daar opstaan (Casa de Papel, Elite, Narcos, Marseille, House of Cards, ...). Voetbal, reality & actua/info blijf ik wel kijken via gewone TV (maar toch meestal via VRT Nu & VTM Go). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Als je wat geduld hebt kan bijna al die series gewoon op tv kijken. Vermits een dag maar 24 uur heeft en er reeds een groot deel van de dag ingenomen wordt door andere zaken, is de kijkduur beperkt. Iedereen maakt zijn keuzes. Iedereen beslist hoeveel uitgegeven wordt om iets te zien.

Daarnaast heeft iedereen een financiële beperking, sommigen heel vlug en anderen bijna geen. Je kan een euro toch maar één keer uitgeven.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...


@janne_man  schreef:

Als je wat geduld hebt kan bijna al die series gewoon op tv kijken.


Welke? Netflix Originals allezins niet. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...


@Steven-E  schreef:

@Hofkens  schreef: Disney heeft altijd gezegd dat ze liever een minder groot aanbod hebben dat kwalitatief aan de Disney-normen voldoet dan zoals Netflix per se elke week nieuwe Originals wil lanceren (die soms echt het kijken niet waard zijn).

@Hofkens nu doe je Netflix toch wel zwaar oneer aan vind ik. Netflix heeft echt pareltjes in zijn Originals aanbod. Kwaliteit primeert hier boven kwantiteit. Niet alles is natuurlijk even goed, maar de gemiddelde ratings liggen wel een pak hoger dan bij wat Disney te bieden heeft. Tenzij je natuurlijk van echte blockbusters houdt, dat heeft Netflix niet.

Ik geef Disney+ wel een kans, maar ik zou er nooit het maandbedrag van Netflix voor over hebben. Smaken verschillen natuurlijk, maar Netflix vind ik echt wel top!


Er zitten idd topseries bij Netflix ook. Maar er zitten ook series en films tussen die op niet veel trekken. En dat was wat Disney vanaf het begin had gezegd: ons aanbod is niet zo uitgebreid als dat van Netflix, maar we zetten in op kwaliteit en niet per se op kwantiteit. Natuurlijk zeggen ze dat altijd over hun eigen aanbod en zullen er ook wel programma's op Disney+ zijn waar je geen aflevering van kan uitkijken zonder verveeld te geraken. 😉

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Ik vind het altijd leuk als er gediscussieerd wordt over top series, A- tot D films, kwaliteit, kwantiteit. Je bepaalt toch zelf wat je leuk vind? Of niet.

Maar ik ben een slecht referentiepunt. Ik kijk hooguit 2u TV per dag, van 21 tot 23u, hetgeen er op mij afkomt na wat zappen. Liefst een, voor mij, goede Engelse, Zweedse, Noorse, Vlaamse serie.

En soms wat koers in de namiddag.

Op de Pc, of smartphone kijk ik al helemaal geen TV. Hooguit eens een muziekclip. Goed dat het er allemaal is dan kan iedereen zijn gading vinden.

Maar ja ik ben dan ook een fossiel uit de tijd van Kapitein Zeppos met TV van 19u tot 23u en een 8-tal zenders en op de radio waren ons guilty pleasure, de zeezenders.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

@igvfer Ik kijk max 1 uur per dag TV .HD of K4 maakt mij niet uit,zit op 7 meter en zie evenveel.  

Netflix komt er hier nooit in. Die maken mijn avonden niet doodstil.Er is meer te beleven dan die poppenkast zooi.Wat andere doen maken ze zelf uit.

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Proximus en Disney+, Telenet hunkert achter...

Conclusie van deze (zinloze) discussie:

Het gras is altijd groener aan de overkant 😂

Zoals Ramsey en Liesbeth het zo mooi verwoordden:

https://www.youtube.com/watch?v=Fj6bk39YWDY