24747
netweters
|
152254
antwoorden
|
20683
vragen
|
Zit bij mensen dat een digicorder hebben en daar vind ik onder het Streamz aanbod de serie revenge van 2011, als ik er op klik dan komt er op dat ik moet klikken om terug te gaan omdat er niks op staat als je er op klikte, is dat een serie dat er terug bij komt of is die verdwenen,
heb die nooit op Streamz zien passeren vroeger en op de Streamz op staat deze serie nog niet vermeld.
@Moderator weten jullie of dit een fout is of komt deze serie er op binnenkort.
er staat ook Icarly op als serie, de nieuwste versie en die is ook aanklikbaar maar er komt ook niks op enkel de tekst om op ok te klikken om terug te keren maar deze serie komt eerstdaags op Streamz dus dat is geen fout.
ben benieuwd naar Revenge of deze er ook opkomt of niet.
@Master-Magic Dat is vreemd inderdaad. We hebben dit intern nagevraagd. We houden je op de hoogte.
@ChristofM Bedankt, dit is iets wat ik regelmatig ontdek op de digicorder dat er dingen ontbreken of de foute titel bij een film, heb al eerder dit hier gemeld.
maar zag nu toevallig 2 titels dat ik aan klikte dat hetzelfde gaf, de ene serie Icarly komt er overmorgen op dus die zal misschien al klaar staan voor woensdag maar de andere serie zie ik niet in de Streamz app gemeld als nieuwe serie, en de mensen bij wie ik dat zag hadden graag die serie eens terug gezien daar deze erbij staat in de lijst bij Streamz.
Hey @Master-Magic, hierover hebben we intussen meer nieuws. Revenge is momenteel niet beschikbaar via Streamz maar iCarly is dat wel en zou dan ook moeten werken. Zou je screenshots of foto's kunnen posten van wat je juist te zien krijgt? Dan kunnen we deze ook doorgeven voor verder nazicht.